«Цікава орфографія»
9 клас
Тема: Лабораторний практикум №1. Іншомовні слова.
Мета: З’ясувати рівень засвоєння знань, сформованості умінь і навичок учнів з теми «Правопис слів іншомовного походження»
Завдання:
Виконати письмово поданий тест (1-8 завдання – по 1 балу; 9,10 – по 2 бали).
Тест
- Літеру И на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:
А) в…мпел, Корс…ка, патр…от
Б) к…шлак, Грец…я, к…парис
В) Корд…льєри, граф…н, Кр..т
Г) ліценз…я, ск…пидар, сп…рт
Д) ц…стерна, М…лан, б…зон
- Літеру І на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка:
А) пар…, в…тамін, грац…озний
Б) сп…раль, к…ргиз, пр…орітет
В) інц…дент, б…сквіт, аж…отаж
Г) р…туал, п…церія, симпоз…ум
Д) провінц…я, пав…льойн, с…нус
3. Подвоєння літер на місці пропуску відбувається в усіх словах рядка:
А) Апол…он, ан…али, тон…а
Б) Філіп…іни, одіс…ея, кол…егія
В) От…ава, брут…о, артил…ерист
Г) Лозан…а, колон…а, пан…а
Д) Коп…енгеген, пен…і, і…міграція
4. Подвоєння літер на місці пропуску не відбувається в усіх словах рядка:
А) марок…анський, фін…и, кас…ир
Б) і…раціональний, тер…аса, іл…юзія
В) ак…умулятор, клас…ний, міс…ія
Г) Ген…адій, ім…унітет, лібрет…о
Д) сирок…о, Шил…ер, діаграм…а
5. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
А) магістрал…, асфал…т, пап…є-маше
Б) барел…єф, рел…єфний, п…єса
В) порт…єра, міл…ярдер, бал…зам
Г) б…юлетень, грил…яж, Мол…єр
Д) дос…є, мад…ярський, модел…єр
6. Апостроф ставимо в усіх іншомовних словах, окрім слів рядка:
А) верф…ю, інтер…єр, комп…ютер, фокстер…єр
Б) об…єктив, інтерв…ю, транс…європейський, бар…єр
В) торф…яний, ін…єкція, прес – пап…є, прем…єра
Г) п…юпітр, м…юслі, карб…юратор, ф…юзеляж
Д) суб…єкт, п…єдестал, кон…юнктура, кар…єрист
7. Немає орфографічних помилок у варіанті:
А) сюіта, Пакистан, гіпотеза
Б) капюшон, пінцет, спанієль
В) хоббі, фельєтон, Вавилон
Г) сюрреалізм, одісея, дуель.
Д) Жуль, дезинформація, еклер.
8. Орфографічну помилку допущено в рядку:
А) експериментальний парашут
Б) джинсовий піджак
В) бразильський телесеріал
Г) політика індустріалізації
Д) дезинтеграційна ідеологія
9. Поставте на місці крапок літери (и, і, ї)
Текст…ль, абор…ген, мак…яж, реж…сер, м…леді, генет…ка, с…лует, проза…к, Мадр…д, д…аспора, Сканд…навія, ст…мул.
10. Розкрийте дужки, поставивши слова іншомовного походження в потрібній відмінковій формі.
Теорія еволюції (Дарвін); у ремонтно – експлуатаційному (депо); подорожувати чарівною (Венеція); прийти в осінньому (пальто); у нашому місті немає (метро); футболіст не забив (пенальті).
Домашнє завдання: Повторити правила написання складних слів.
Відповіді на тестові завдання надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|