Українська література
5 клас
Тема: Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!»
Мета: Ознайомити учнів із матеріалом про життя та творчість поета; допомогти усвідомити красу та ідейно – художню цінність його поезії.
Завдання:
- Виконати тест на повторення прочитаного (ІІ розділ повісті С.Васильченка «В бур’янах»)
Тест
- Скільки пройшло часу з дня народження Тарасика?
А 5 років
Б 6 років
В 7 років
Г 1 рік
- Де були батьки Шевченка?
А на ярмарку
Б на панщині
В на городі
Г у сусідів
- Хто няньчив малого Тараса?
А мама
Б Катерина
В Марія
Г бабуся
- Чи була Катерина дорослою?
А так
Б ні
- Як була зв’язана Катерина з малим Тарасом?
А як ланцюгами
Б як мотузкою
В як ремінцем
Г як нитками
- Дитячий плач маляти Катерина запихала
А цукеркою
Б ковбасою
В куклою
Г картоплиною
- Де Катерина залишала малого хлопчика?
А удома
Б у дворі
В на вигоні
Г у сусідки
- Кому належить фраза « А де ж моя дитина?»
А матері
Б батькові
В Катерині
Г сусідці
- Сльози бігли по личку дитини, як:
А потічки
Б ручаї
В струмочки
Г джерельця
- Чи зарікалася Катерина, що більше не буде кидати дитину на вулиці?
А так
Б ні
- Який хліб знаходить Катерина для кукли?
А пшеничний
Б житній
В вівсяний
Г ячмінний
- « Грається з ним часто так, як, буває, мама…»
А вітер
Б сонце
В Катерина
Г батько.
- Прочитати теоретичний матеріал про П. Тичину (с. 199).
- Виразно прочитати вірш «Не бував ти у наших краях».
- Ознайомитися із поняттям «ліричний герой» (с. 201).
- Виписати визначення «ліричний герой» у зошити (ІІ абзац).
Домашнє завдання: 1) виразно читати вірш (с. 190-200);
2) напам’ять поняття «ліричний герой» (до слів любов та ін.);
3) повторити зміст повісті ( ІІІ розділ «В бур’янах» С. Васильченка,
с.191 – 194)
Письмові завдання (відповіді на тест) надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|