Українська мова
5 клас
Тема: Розвиток мовлення. Аналіз письмового твору. Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).
Мета: Формувати в учнів уміння правильно інтонувати речення, ставити розділові знаки в кінці речень; уникати пунктуаційних помилок.
Завдання
- Запишіть речення, розкриваючи дужки й обираючи потрібне слово. Підкресліть обставини.
(Повільно, урочисто, спокійно) сходило сонце, і світло (ласкаво, ніжно, щедро, тьмяно) осяяло землю, що прокидалася. По небі (легко, весело, хмурно) пливли невеликі хмари. Старий ліс (радісно, урочисто, таємниче, задумливо, глухо) шумів.
- Прочитайте поданий матеріал, вивчіть правило «пунктуаційна помилка».
Пунктуаційна помилка – помилка, пов’язана з порушенням правил пунктуації. Це може бути пропуск розділового знака, зайвий розділовий знак або неправильний вибір знака. При перевірці письмових робіт пунктуаційні помилки позначають значком V.
- Записати текст, розставивши потрібні розділові знаки. Визначити межі речень. Підкреслити в реченнях граматичні основи (підмети і присудки).
Голка – риба
Усім нам добре відомо, навіщо існує голка і тобі неважко уявити собі як вона виглядає але ж чому цю рибу називають голкою подивись на неї й одразу здогадаєшся адже вона видовжена точнісінько як голка от здорово голка – риба і голка швацька одна живе в морі а друга оживає в руках кравця.
Домашнє завдання: 1) Повторити правила (§37, с. 187, 188, 189, 190, 191, 192);
2) вправа 446.
Усі письмові завдання надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|