Іотова Л.М.
Українська мова
3 клас
Тема: Розбір прикметника як частини мови. Узагальнення знань учнів про прикметник.
Мета: Закріпити вміння учнів розбирати прикметник як частину мови; повторити вивчене про прикметник.
Завдання:
- Утвори від іменників прикметники і запиши.
Зразок: ліс – лісний.
Холод - …;
береза - …;
мороз - …;
зима - …;
весна - …;
літо - …;
осінь - …
- До назв ознак (прикметників) добери зі слів для довідок назви предметів (іменників) і запиши. Став до прикметників питання.
Зразок: (Яка?) Маленька, працьовита, ретельна бджола.
1)Білий, пшеничний, свіжий…
2) Кругле, гумове, чорне…
- Вузька, швидка, довга..
4)Червоні, солодкі, пахучі…
Слова для довідок: річка, колесо, суниці, хліб.
- До кожного прикметника добери прикметник з протилежним значенням і запиши.
Зразок: Солодкий – гіркий
Темний, легкий, дешевий, свіжий, сухий, швидкий.
- Подані іменники з прикметниками запиши за родами в три стовпчики. Виділи закінчення прикметників.
Ясний день, ясне небо, ясна зірка; великий будинок, велике свято, велика будова; літній день, літнє вбрання, літня ніч; рання весна, ранній холод, раннє літо; свіжий хліб, свіже молоко, свіжа булка.
- Подані іменники з прикметниками запиши в однині.
Солодкі груші; глибокі ставки; глибокі озера; червоні помідори; широкі поля.
- Випиши із речення прикметник і розбери прикметник як частину мови за порядком (вправа 319).
Мама подарувала дочці цікаву книжку.
Домашнє завдання: 1) повторити правила (с. 123, 134, 138) для підготовки до контрольної роботи
Усі письмові завдання надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|