Українська література
5 клас
Тема: Григір Тютюнник. Оповідання "Дивак". Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображених в оповіданні. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Завдання:
1. Літературна гра "Так" чи "Ні" (письмово).
1. Олесь – малий хлопчик, що головою ледь до дверної ручки дістає.
2. Олесь дуже не любить зиму.
3. Дятел, зачувши людину, перестав цюкати, здивовано подивився і хутко зник.
4. Хлопці покликали Олеся ламати молодий лід.
5. Федько Тойкало підскочив і почав лагідно умовляти Олеся піти з ними.
6. Олесь уявив себе в маленькій хатці в підводному царстві.
7. Під кригою Олесь побачив величезного сома.
8. На уроці малювання хлопчик замість горщечка намалював дятла.
9. Вийшовши з уроку, Олесь попрямував додому – читати цікаву книжку.
10. Федько Тойкало зустрів Олеся і дав йому пиріжок.
11. Олесь відмовився від пиріжка і сердито відвернувся.
12. Дід Прокіп порадив онукові бути нахабнішим і настирливішим.
2. Запишіть у зошити: Диваком називали головного героя, оцінюючи його незвичну для сільських дітей поведінку, чутливість, уразливість та прагнення до справедливості.
4. Знайдіть описи природи в оповідання "Дивак" і виразно прочитайте їх.
Домашнє завдання:
Підготуватися до контрольної роботи (написати на чернетках твір на вибрану тему:
1. "Білі ворони" в нашому суспільстві (на основі оповідання "Дивак").
2. Ким за професією може стати Олесь у майбутньому? (на основі оповідання "Дивак")
3. Людина – найвища цінність (на основі оповідання "Дивак").
4. Бережливе ставлення до природи (на основі вивчених творів Є.Гуцала, М.Рильського, Гр.Тютюнника).
Обсяг твору до 1 сторінки.
Письмові відповіді надіслати на мою електронну адресу: iotova2020@ukr.net.
|