Українська мова
7 клас
Тема: Контрольна робота з теми «Прислівник».
Мета: З’ясувати рівень засвоєння знань учнів про прислівник.
Завдання:
Контрольна робота.
Прислівник
Тест
- Прислівник – це:
А незмінна самостійна частина мови;
Б незмінювана форма дієслова;
В службова частина мови;
Г особлива частина мови.
- Знайдіть рядок, у якому всі слова – прислівники.
А вічність, темно, сім, жовтий, біжить;
Б голосно, ліворуч, день у день, безумовно;
В один, вільний, зранку, поле;
Г корабель, коротко, викрикуючи, сумно.
- Визнач спосіб творення прислівників по-українському, засвітло, зверху.
А префіксальний;
Б суфіксальний;
В префіксально – суфіксальний;
Г безафіксний.
- У якому рядку записані прислівники, від яких не можна утворити ступені порівняння?
А гарно, багато, далеко, рішуче;
Б наспіх, тут, зопалу, навмисне, спросоння;
В дорого, голосно, вузько, дбайливо;
Г глибоко, рано, швидко, лукаво.
- У якому рядку всі слова – прислівники мети дії?
А навмисно, наперекір, на зло, напоказ;
Б восени, вниз, праворуч, здавна;
В зопалу, зосліпу, спересердя, згарячу;
Г урочисто, добре, надзвичайно, вщерть.
- Виділіть рядок, у якому всі слова – прислівники, вжиті в простій формі вищого ступеня порівняння.
А краще, вище, радісніше, добріше;
Б гарно, високо, радісно, добре;
В ніжно, щоякнайкраще, абияк, переможно;
Г по-королівськи, сильно, веселісінько, поважно.
- Яким членом речення виступає прислівник у реченні:
Пішла Ганнуся у церкву вранці, в синій хустинці писаночки (Л.Храплива).
А підметом;
Б присудком;
В обставиною;
Г додатком.
- У якому рядку всі прислівники – з кінцевою –І?
А восен…, по – польськ…, навпомацк…, зсередини…;
Б надвор…, у віч…, поодинц…, відтод…;
В по - сусідськ…, до вподоб…, вноч…, зсередин…;
Г навік…, трич…, почаст…, по-французьк…
- Знайдіть рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс.
А (без) угаву, (по) двоє, (в) міру, (по) братському;
Б хоч (не) хоч, (на) гора, як (от), (по) моєму;
В (за) довго, (поза) вчора, (без) вісти, (в) друге.
- Складіть невеликий твір – опис процесу праці або якогось фрагменту цього процесу (вишивання, плетіння гачком або спицями, випалювання на дереві, приготування їжі тощо). У своєму творі використайте прислівники (спочатку, насамперед, завбільшки, якнайкраще, обережно).
(1-9 завдання – по 1б; 10 - 3б).
Домашнє завдання: запитання і завдання для самоперевірки (усно, с.150); культура мовлення (с. 151, усно).
Контрольну роботу надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|