Українська література
5 клас
Тема: Оповідання «Лось» Є. Гуцала. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Завдання:
1. Скласти план оповідання. Записати в зошит.
2. Відповіді на запитання (1-10 – усно).
3. Гра «Так чи ні» (письмово).
1. Раніше лось жив у тайзі(…). 2. Василь Шпичак доводився рідним дядьком хлопцям (…). 3. Лось хотів піти до села, бо страждав від голоду (…). 4. Лось пішов до річки, щоб напитися (…). 5. Діти спершу боялися рятувати лося (…). 6. Шпичак убив тварину випадково (…).
7. Дядько пропонував дітям роги та м’ясо лося за мовчанку (…).
4. Письмова відповідь на 12 завдання (с.211; 4-5 речень).
5. Вікторина «Спостережливий читач». Установіть про кого йдеться в наведених цитатах (письмово). (За кожну правильну відповідь по 2 бали).
1. «Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, в розтоптаних, з довгими халявами, чоботях, в яких тонув мало не по пояс» (….).
2. «…був розсудливий та відважний, і сокира в його руках не закуняла (…).
3. «Він стежив за їхньою роботою, і по його тілу подеколи пробігали дрижаки, ніби йому було дуже морозно (…).
4. «… одвернувся, приховуючи сльози (…).
5. «Припав до землі, всім великим тілом прислухаючись, чи далеко ще весна (…).
6. «Лось не боявся (…).
Домашнє завдання: прочитати до уроку позакласного читання «Панну квітів» Валерія Шевчука. Посилання: https://mala.storinka.org/валерій-шевчук-панна-квітів-ілюстрована-збірка-казок.
Письмові відповіді надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
|