Суббота
23.11.2024
18:05
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    21.05.20 Українська мова 9 клас
    21.05.2020, 08:47

    Українська мова

    Контрольна робота з теми «Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності».

    Д/З. Написати контрольну роботу

    Тести

     

    1. Речення   Стояла тиха і по - своєму  хвилююча година  згори на верховіття лісу опускався сизий присмерк  а внизу з - під кожного куща виповзав туман, тому здавалось  що над землею коливалися два неба

    (М. Стельмах) складається з ( розділові знаки опущено):

    А. трьох  частин ;   Б. чотирьох частин;   В. п’яти частин; Г. шести частин.

     

    2. Прочитати речення та вибрати правильну характеристику( розділові знаки опущено): Щоб не збити каламуть  Іван обережно зануряв відро  місяць гойдався над вінцями  поки не вихапував його й не ніс до хижі ( І. Чендей)

     А. складне речення із сурядним і безсполучниковим звязком;

     Б. складне речення із підрядним та безсполучниковим звязком ;

     В. складне речення із сурядним, підрядним, безполучником звязком;

     Г. складне речення із сурядним і підрядним  звязком.

     

    3. Позначте речення із сурядним і безсполучниковим зв’язком:

    А. Синіє небо, пливуть і пливуть по ньому хмарини, зеленіють на землі гаї та діброви, мріють у тремтячому мареві далекі села, пахне дозрілими хлібами, і тихо - тихо всюди, і тільки пісня тужить та скаржиться ( Г. Тютюнник).

    Б. На порозі вислуховуєм ще трохи стогнання самої хазяйки, і тепер ми певні, що наша знайомість з наметом міцна: ми посіяли в людях свій образ, нехай тільки тепер росте… ( М. Коцюбинський).

    В. Там я творю її наново - і тоді здається мені, що ще більше права маю на неї( М. Коцюбинський).

    Г. Ліс був смерековий, видно, планово саджений, бо смереки заступали одна одну, як солдати в рядах, і творили своєрідні тунелі ( І. Вільде).

     

    4.У якому реченні поєднано безсполучниковий і підрядний зв'язок?

     А. З-над річки лине пісня голосна, а тут, біля гостинної веранди, іде безкровна лагідна війна червоної та білої троянди ( М. Рильський).

     Б. Тихо розмовляли, наказували, як бути з хлібом, що треба продати, що купити, чим засіяти пари і що сіяти по озимині (С. Скляренко).
     В. Легко й радісно зітхнув густий хуторський парк із столітніми дубами, тихо забриніли маленькі шибки в низенькій хаті - землянці, що притулилась самотня до панського парку( С. Васильченко).

     Г. Перевіяв Силентій підситком увесь попіл, але червінців не знайшов:  викапали вони золотою крівцею у святу землю (Г. Тютюнник).

     

     

    5.Усі типи зв’язку (безсполучниковий, сурядний і підрядний) характерні для речення.

    А.  Пропасниця тіпала, гарячка палила вогнем, а в грудях так кололо, що Остап на превелику силу діставав собі воду (М.Коцюбинський).

    Б.  Мати, що якраз готувала сніданок, мимоволі задивилась на ранкове світило: нічого кращого в світі немає за схід сонця! (О. Гончар).

    В.  Пам'ять наша – глибокий чарівний колодязь, на дні якого затонуло синє небо (Є. Гуцало).

    Г.  У гущавину бору долітали з міста передзвони, і, можливо, не один звір, нашорошившись, слухав одноманітне гудіння і мчав потім, сполоханий, в такі хащі, де давно не ступала людська нога (А. Шиян).

     

    6. Складним із безсполучниковим, сурядним і підрядним зв’язком є речення.

    А.    А в цей час наді мною твориться диво: хтось невидимий смичком провів по синьому піднебессі, по білих хмарах, і вони забриніли, як скрипки

     (М. Стельмах).

    Б     За коліями, супроти депо, біля колодязя під дашком стояла черга з цеберками і коромислами, і той, хто тяг воду, довго крутив корбу: колодязь був глибокий (Гр. Тютюнник).

    В     Вишку стало розхитувати, і була загроза, що впаде і хату Чабанисі розвалить (О. Гончар).

    Г    Загадка – це чарівний світ поетичної таємниці, і в цьому світі мороз поєднаний з весною, що виступає прекрасною руйначкою всіх його мистецьких та господарських звершень (Є. Гуцало).

     

    7-8. Яке із речень відповідає поданій схемі? ( розділові знаки опущено):

     [     ], (...), (...), (...),(…),(…). Зробити повний синтаксичний розбір цього речення

    А. Коли б спитав мене хто-небудь  яку музику любив у ранньому дитинстві який інструмент яких музик  я б сказав що більше за все я любив слухати клепання коси (О.Довженко).

    Б.З ції хвилини все те що він бачив навколо  себе чув і відчував повнилося для нього новим змістом йому ніби вставили інші очі і він ними бачив тепер те чого раніше не помічав йому ніби підмінили душу і він відчував те про що  раніше не здогадувався ( Г.Тютюнник).

    В. Ми милуємося природою і те що в кожного з нас у ці хвилини відкриваютьсясерця на зустрічкрасі здружує нас (В.сухомлинський)

    Г.  Страшні слова коли вони мовчать коли вони зненацька причаїлись коли не знаєш  з чого їх почать  бо всі  слова були уже чиїмись (Л.Костенко).

     

     9. Текст - це...

    А. Група слів, словосполучень та речень;

    Б. Висловлювання, що складається з кількох речень;

    В. Група речень, об'єднаних темою та головною думкою;

    Г. Кілька мікротем.

    10. Розрізняють такі типи мовлення:

    А. Розповідь, повість,  опис;

    Б. Опис, оповідання,  роздум;

    В. Розповідь, опис, роздум;

    Г. Роздум, вірш, розповідь.

    11. Розрізняють стилі мовлення:

    А. Розмовно-побутовий, офіційно-діловий, науковий, художній, церковний, публіцистичний;

    Б. Розмовно-побутовий, науково-діловий, науковий, художній, церковний, публіцистичний;

    В. Побутовий, офіційно-діловий, науковий, художній, церковний, публіцистичний;

    Г. Розмовно-побутовий, офіційно-діловий, розповідний, художній, церковний, публіцистичний.

    12. Визначте тему та головну думку тексту

    А. Історія помідорів. Помідори багаті на поживні речовини;

    Б. Помідори. Помідори є отруйними;

    В. Спроба отруїти президента. Роль британської розвідки;

    Г. Джордж Вашингтон - американський президент. Помідори багаті на вітаміни.

    Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, додаючи йому в їжу... помідори. Сьогодні відомо, що вони багаті на вітаміни, каротин, мінеральні речовини.

     

    Виконані завдання надіслати мені на електронну пошту milena1@i.ua

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 546 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: