Суббота
23.11.2024
05:20
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Читання 08.09
    08.09.2020, 10:18

    Тема: Розвиток зв’язного мовлення на тему «У гості до бабусі й дідуся». Формування аудіативних умінь за змістом світлин. Немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків.

     

    І. Повторення вивченого.

     — У вас у всіх є своя родина. У когось вона велика, у когось мала й зовсім маленька. (Розкажіть про свою родину). Родина для кожного з нас дуже багато означає, адже це наші найдорожчі люди. Вони турбуються про ваше здоров’я, спокій, життя. Члени родини — мама, тато, дідусі й бабусі, сестрички та братики — завжди потребують допомоги, турботи один одного.

     

    1. Слухання–аудіювання вірша «Бабуся і внук».

     Бабуся внука колисає,

    А внук ніяк не засинає.

    Розповіла вже всі казки,

    І віршики, і приказки.

    Стомилася, та все ж співає,

    — А внук ніяк не засинає.

     Аж враз в кімнаті тихо стало

    Мабуть, уже заколисала…

    Та ні, знов пісенька луна

    Якась тонка і голосна.

    Піду в кімнату подивлюся

    — Щось наче голос не бабусі.

     Зайшов — побачив я дива:

    Бабуся спить, а внук співа!

    Грицько Бойко

     

    1. Гра «“Влови” односкладове слово».

    Матеріал: сир, мир, літо, тато, бабуся, бук, куб, сон, сонце.

     

    ІІ. Вивчення нового матеріалу.

    Спочатку поговоримо з вами про те, до кого ви їздите в гості. Розгорніть підручник і розгляньте світлини на с. 8. Хто на ній зображений? (Аналіз кожної світлини окремо).

     

    1. Робота над немовними звуками.

    — Відтворіть, як сигналять машини. (Ту-у-у).

    — Озвучте звук трактора, що рухається. (Др-р-р).

    — Який звук лунає з неба, якщо там летить літак? (У-у-у).

    1. Розгляд малюнків на с. 9: немовні звуки: звуки будильника, коли вода тече з крана, труби.

    Висновок: отже, усе те, що ми чуємо, — звуки. Щойно ви відтворили звуки машин, трактора, літака тощо. Це звуки, які ми чуємо.

    1. Робота над мовними звуками.

    — Вимовте слово мама, поділіть його на склади. Скільки складів у слові? Повторіть той звук у слові, який я буду промовляти про- 53 тяжно: м-а-а-ама. (Звук [а]). Вимовте цей звук окремо. Подивіться, як я вимовляю цей звук. Широко відкрийте рот, кінчик язика притисніть до нижніх зубів. Видихніть струмінь повітря.

    1. Якщо при вимові звуків струмінь повітря не натрапляє на перешкоди, — це голосні звуки (а. о, у, и, і, є).
    2. — Який перший звук у слові мама? ([м]). Спостерігайте, як я вимовляю цей звук. (Учитель підкреслено промовляє звук [м]). Я стискую губи й виштовхую струмінь повітря. Ви так само стисніть губи, напружте голосові зв’язки, виштовхніть струмінь повітря, додаючи голос.
    3. Якщо при вимові звука струмінь повітря натрапляє на перешкоду, — такий звук називають приголосним.
    4. Усі голосні звуки будемо на письмі позначати кружечком і брати його у квадратні дужки, щоб знати, що це позначення голосного звука [•].

     

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 187 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: