Суббота
23.11.2024
00:22
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Читання 09.09.
    09.09.2020, 10:07

    Тема. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Ми — школярі». Формування аудіативних умінь за віршем О. Овчар. Практичне ознайомлення з поняттями «наголос», «наголошені», «ненаголошені звуки», «м’які приголосні».

     

    1. Повторення:

    - Перегляньте відео за посиланням

    https://www.youtube.com/watch?v=Fmsu3LQroRs.

    • Пригадайте, які ви вже знаєте звуки? (голосні та приголосні)
    • Як вимовляються голосні звуки? (виштовхуючи повітря з легень)
    • На письмі ми умовно позначаємо голосні (кружечком), а приголосні (горизонтальною смужкою).
    1. Робота із загадкою.

    — Послухайте загадку, запишіть звукову схему слова-відгадки.

    Не дерево, а з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а розказує, уму-розуму навчає. (Книжка)

    1. Послухайте вірш про маленьку школярку-першокласницю.

    Наталочка-школярочка

    Вже ростом немала.

    Вона цієї осені

    У перший клас пішла.

    В дарунок першокласниці

    Щасливий день приніс

    І соковиті яблука,

    І золото беріз.

    Натусею пишалися

    У пишному вбранні.

    До неї все промінялось

    У рідній стороні.

    Вона ішла веселою

    По райдужній землі

    І з нею привіталися

    Курливі журавлі.

    М. Сингаївський

    - Який подарунок приніс дівчинці день, коли вона пішла в школу?

    4. Слухання–аудіювання за віршем О. Овчар (с. 10).

    • Словникова робота.

    Кренделик — це виріб із тіста, за формою нагадує вісімку.

    Гоноровий — знатний, багатий.

     • Слухання–розуміння вірша О. Овчар

    5. Сьогодні ми будемо вчитися вимовляти слова з м’якими приголосними звуками.

    - Ознайомлення з м’яким приголосним звуком.

    - Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=sxJIiKCpBRI&ab_channel=%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0

    - М’які приголосні звуки у звуковій схемі позначаємо [=].

    6. Ознайомлення учнів із поняттям «наголос».

    - Перегляньте відео за посиланням

    https://www.youtube.com/watch?v=tfxTNhVCwt4&ab_channel=%D0%9C%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%8F%D1%82%D1%91%D1%82%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D1%8B , запам’ятай: той склад, у якому є наголошений звук, називається наголошеним. Наголос над складом ми будемо позначати маленькою рискою з верху над наголошеною літерою.

     

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 194 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: