Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за оповіданням Л. Камінського. Закріплення умінь про м’які приголосні, практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів.
І. Оголошення теми уроку.
- Послухайте вірш про школу. Подумайте, з чим її порівнюють. Чому?
Наче вулик, наша школа.
Вся вона гуде, як рій.
І здається, що довкола
Розквітають квіти мрій.
Бігають, сміються діти,
Та — лиш дзвоник задзвенить
— Стане тихо, ніби в квіти
Поховались бджоли вмить.
Д. Павличко
- Ознайомлення з бібліотекою.
Не «Крамниця», не «Аптека»,
А сама «Бібліотека»
Є у школі в нас!
І відкрита повсякчас.
Кожен з нас там має право
Взяти книжечку цікаву…
— Хто працює в цьому приміщенні?
Здогадайтеся.
Білий халат,
вивчаючий погляд:
— Скарги є?
Підходьте на огляд!
Е. Санін
- Звідки це так смачно пахне пиріжками?
Хто на кухні хазяйнує?
Хто каструлями керує
І з ножем працює вправно?
Хто смачні готує страви,
Пиріжки пече рум’яні,
Варить борщ смачний, духмяний,
Не відтягнеш і за вуха?
Хто цей майстер? Звісно, кухар.
— Діти, для того щоб ви могли спокійно, зручно, комфортно вчитися, у школі працює багато людей різних професій. Працю цих людей варто цінувати, берегти той комфорт, який вони створюють. Адля чого діти ходять до школи? Послухайте розповідь про дівчинку, яка цього не знала.
2. Робота із загадкою.
Кожен ранок йдеш до школи
І в мене складаєш знову
І зошити, і книжки
Як ти звеш мене скажи? (Рюкзак).
— Як називають різні предмети, які ви складаєте в рюкзак? Це — слова–назви предметів неживих предметів. До таких слів ставимо питання Що це? (Зошит, ручка, олівець). Наведи свої приклади.
3. Робота над розворотом Букваря.
— Розгорніть свої букварики на стор.12.Послухайте історію, яка сталася в одному класі. (Читання тексту за Л.Камінським). Обговорення змісту.
|