Пятница
22.11.2024
18:43
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Читання 16.09.
    16.09.2020, 09:16

    Тема урока. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела; практичне ознайомлення зі словами–назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 17).

     

    І. Повторення вивченого матеріалу.

    1. Повторення правил дорожнього руху (с.14 — 15).

    — Розгляньте малюнок на с. 14.

    • Покажіть дорогу, перехід, тротуар;

    • Розкажіть, як правильно рухатися тротуаром, узбіччям дороги та переходити її.

    — Розгляньте зображення дорожніх знаків.

    — Що вони означають? Які ще дорожні знаки ви знаєте?

     

    ІІ. Вивчення нового матеріалу.

    — Відгадайте загадку.

    А що то за штука,

    Що день і ніч,

    Щось собі мурличить

    Та чужий вік ліче?

    (Годинник)

     

    — Чи вмієте ви визначати годину?

     

    2. Робота з розворотом «Букваря» (с. 16).

    — Ви бачите двох дітей. Дамо їм імена: Оленка і Андрійко. Розкажіть що роблять діти вранці, удень, увечері? (Аналіз світлин по порядку).

    • Що роблять діти протягом дня?
    • Розкажи про те, що ти робиш протягом дня.

    — На малюнках зображений розклад справ на день для дітей.

    Що діти роблять зранку?

    • вчасно прокидаються: в один і той же час;

    • сплять не менше 9 годин;

    • уранці роблять зарядку;

    • чистять зубки і вмиваються;

    • обов’язково снідають;

    • приготувати шкільний сніданок;

    • вчасно приходять в школу.

     

    3. Робота з розворотом «Букваря» (с. 17).

    • Слухання–розуміння тексту А. Лобела. Аналіз тексту (с. 17).

    Уявлення про слова–назви дій.

     

    — Що планувало зробити протягом дня жабеня Кнак?

    Поснідати, одягнутися, піти, прогулятися, повечеряти — це слова, які вказують на дії, тобто на питання що робить предмет? що буде робити? що зробить?

     

    6. Робота з ілюстрацією до тексту.

    — Що робить метелик? (Літає).

    — Що робить рибка? (Плаває).

    — Що робить сонце? (Світить).

     

    Висновок: слова–назви дії предметів відповідають на питання: що робить?, що робитиме?, що зробить?

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 207 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: