Тема урока. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела; практичне ознайомлення зі словами–назвами дій. Моделювання слів, речень (с. 17).
І. Повторення вивченого матеріалу.
1. Повторення правил дорожнього руху (с.14 — 15).
— Розгляньте малюнок на с. 14.
• Покажіть дорогу, перехід, тротуар;
• Розкажіть, як правильно рухатися тротуаром, узбіччям дороги та переходити її.
— Розгляньте зображення дорожніх знаків.
— Що вони означають? Які ще дорожні знаки ви знаєте?
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
— Відгадайте загадку.
А що то за штука,
Що день і ніч,
Щось собі мурличить
Та чужий вік ліче?
(Годинник)
— Чи вмієте ви визначати годину?
2. Робота з розворотом «Букваря» (с. 16).
— Ви бачите двох дітей. Дамо їм імена: Оленка і Андрійко. Розкажіть що роблять діти вранці, удень, увечері? (Аналіз світлин по порядку).
- Що роблять діти протягом дня?
- Розкажи про те, що ти робиш протягом дня.
— На малюнках зображений розклад справ на день для дітей.
Що діти роблять зранку?
• вчасно прокидаються: в один і той же час;
• сплять не менше 9 годин;
• уранці роблять зарядку;
• чистять зубки і вмиваються;
• обов’язково снідають;
• приготувати шкільний сніданок;
• вчасно приходять в школу.
3. Робота з розворотом «Букваря» (с. 17).
• Слухання–розуміння тексту А. Лобела. Аналіз тексту (с. 17).
Уявлення про слова–назви дій.
— Що планувало зробити протягом дня жабеня Кнак?
Поснідати, одягнутися, піти, прогулятися, повечеряти — це слова, які вказують на дії, тобто на питання що робить предмет? що буде робити? що зробить?
6. Робота з ілюстрацією до тексту.
— Що робить метелик? (Літає).
— Що робить рибка? (Плаває).
— Що робить сонце? (Світить).
Висновок: слова–назви дії предметів відповідають на питання: що робить?, що робитиме?, що зробить?
|