Воскресенье
19.01.2025
03:17
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Читання 1 клас 02.09.20
    02.09.2020, 10:13

    Тема: Розвиток зв’язного мовлення на тему «Знайомимося: я і моя родина». Формування аудіативних умінь за змістом тексту В.Гринька. Практичне ознайомлення зі словом. Умовне позначення слова.

     

    1. Слухання — розуміння — аудіювання на змісті вірша В. Гринько

    Ще в колисці немовля

    Слово «мама» вимовля.

    Найдорожче в світі слово

    Так звучить у рідній мові:

    Мати, Матінка, Матуся,

    Мама, Мамонька, Мамуся!

    Називаю тебе я,

    Рідна ненечко моя!

    В. Гринько

     

    — Якими словами, окрім слова «мама», ти ще можеш називати свою матусю?

    2. Робота над розворотом «Букваря».

    — Послухайте вірш про сім’ю й запам’ятайте тих, хто є членами родини.

    3. Читання й аналіз вірша В. Гринько (с. 4–5), (батьки зачитують).

     4. Бесіда за змістом вірша В. Гринько.

    — Хто є членами сім’ї? З якими почуттями розповідають про своїх рідних.

     5. Фізкультхвилинка.

    Встало вранці ясне сонце,

    Зазирнуло у віконце.

    Ми до нього потяглися,

    За промінчики взялися.

    Будем дружно присідати,

    Сонечко розвеселяти:

    Встали — сіли, встали — сіли,

    Бачите, як розвеселили.

    6. Робота над розворотом «Букваря» (с. 4–5).

    Розгляд та обговорення світлин, на яких зображені родини (с. 5).

     Хто зображений на малюнках? Що роблять члени родин? Що збирають у саду?

     Як називають одним словом яблука, груші, сливи? Як називають одним словом картоплю, капусту, моркву? Які в них спільні ознаки?

     — Назвіть фрукти, які намальовані під світлинами родин. Отже — це фрукти. Усе, що нас оточує — це предмети, а кожен предмет має назву. Назву предмета ми передаємо словом. 7. Умовне позначення слова (с.5).

    8. Логіко-мовленнєва гра «Групуємо предмети» (фрукти, птахи).

    9. Розгляд малюнків птахів: які птахи зображені на малюнках? Чому ми можемо сказати , що це сім’ї?

    10. Підсумок уроку: - Сьогодні ви дізналися, що навколо нас є предмети, і кожен предмет має свою слово– назву. Ми познайомилися із вами ближче, кожен з вас розказав про свою родину. Про чиї родини, окрім людей, ви дізналися з підручника?

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 229 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: