Тема: Узагальнення та систематизація знань учнів з коригуючого навчання. Контрольна робота. Аудіювання (письмово)
Завдання: Виконати тестові завдання (письмово).
Аудіювання
1. Хто обізвав ненажерою Мишка в оповіданні Ю.Старостенка "І трапиться ж таке..."?
А снігур;
Б вовк;
В сорока.
2. Мишко в оповіданні "Хто це такий" Ю. Старостенка пообʹїдав ягоди на:
А малині;
Б горобині;
В калині.
3. Що любила вичікувати бушля (Г.Тютюнник, "Бушля") під очеретом:
А діда Арсена;
Б дощ;
В рибинку.
4. Скільки років дружили Олесь і Костик (В.Нестайко, "Просто Олесь друг")?
А 5 років;
Б 6 років;
В 4 роки.
5. Куди метнулась мавпа, коли випустила коробку шоколаду (М.Трублаїні "Шоколад боцмана")?
А на палубу;
Б на щоглу;
В у каюту боцмана.
6. Закінчи речення (за повістю А.Ліндгрен "Малий і Карлсон, що живе на даху"):
І враз він (Малий) почув найприємніший у світі звук - ... !
7. Як ти розумієш підкреслений вислів: "Усі, хто їх знає, кажуть, що їх водою не розіллєш".
Поясни і запиши відповідь реченнями.
8. Якою ти уявляєш Машку на початку оповідання М.Трублаїні "Шоколад і боцман"? Відповідь запиши реченнями.
Оцінювання тесту: 1-5 завдання – по 1б.; 6-7 завдання – по 2 б.; 8 завдання – 3 б.
Домашнє завдання: повторити зміст гумористичної поезії Г.Бойка "Отакий у мене ніс"
Письмові завдання (тест) надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
|