Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Дорога до школи». Створення малюнка на тему «Дорога до школи». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих пред- 67 метів. Практичне ознайомлення зі словами–назвами живих предметів (хто?). Письмо півовалів, коротких прямих ліній, великої петлі з нижнім заокругленням.
І. Повторення вивченого.
1. Орфографічна хвилинка. (Дорослий читає, а учні повторюють кожен рядок).
Жук з журавликом дружили: «Жу-жу-жу (двічі).
Жабеня жука дражнило: «Ква-ква-квак! (двічі)
Жук до жаби: «Жу-жу-жу Журавлеві розкажу».
О. Кононенко
2. Робота з розворотом «Букваря»: повторення основних дорожніх знаків: аналіз малюнка (с. 14–15).
3. Створення малюнка на тему «Дорога до школи» ( у зошиті з друкованою основою).
4. Гра «Уловіть м’який приголосний звук» [о], [сˊ], [т], [тˊ], [у], [р], [рˊ], [а]
5. Гра «Живий–неживий». Дорослий читає слова, а учні «ловлять» оплесками слова–назви живих предметів.
Матеріал гри: ведмідь, синичка, зошит, лев, сонце, хмари, дятел, річка, небо, ластівка, ручка, сусідка, сестра, трава.
6. Робота в зошиті з друкованою основою: завдання 2.
7. Фізкультхвилинка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%9F%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B0%D1%80.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Письмо овалів, короткої прямої лінії та петлі із заокругленням управо (з перервою на відпочинок).
2. Робота із загадками.
Де потік машин суцільний
— Переходить недоцільно.
Відшукать людині слід
Знак «Підземний... (перехід»).
3. Робота у зошиті з друкованою основою на ст..9 №1, №3
|