Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Познайомлення зі словами–назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої лінії, петлі з переходом через нижню рядкову.
І. Повторення вивченого матеріалу.
1. Орфоепічна хвилинка (діти повторюють).
Грім гуркоче за горою: гур-гур-гур.
Грім гуркоче над рікою:гур-гур-гур.
Гуси гордо йдуть додому: «ґа-ґа-ґа»,
Не бояться того грому: — ґа-ґа-ґа!
Г. Чубач
2. Гра «Влови “живий” предмет» (плескають в долоні на живий предмет).
Вітер, книжка, горобець, ворона, лев, син, село, собака, кіт, корова, дорога.
3. Робота з розворотом зошита (с. 10, завдання 1).
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
- Оголошення теми уроку.
— Сьогодні ми поговорили про те, що ви робите протягом дня. А тепер пригадаємо, на які питання відповідають слова–назви неживих предметів? Слова–назви дій? А ще ми будемо писати напівовал, пряму довгу лінію та пряму з петлею.
- Робота з розворотом зошита (с. 10, завдання 2).
Відгадайте загадки.
Ручку і щетинки має, Чистить курточку, штанці,
Наші зубки доглядає. Чобітки і сап’янці1 .
З пастою вона сусідка, Дуже працьовита тітка.
Вичищає зуби … Здогадались, що це?
(Щітка) (Щітка для одягу)
- Письмо графічних елементів у зошиті.
ІІІ. Підсумок уроку.
Гра «Уловіть двоскладове слово».
Риба, пень, огірок, жаба, мир, син, сова, добро, день, тато, бабуся, дід, синок.
|