Пятница
22.11.2024
14:08
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Письмо 17.09.
    17.09.2020, 09:45

    Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення на тему «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Познайомлення зі словами–назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої лінії, петлі з переходом через нижню рядкову.

     

    І. Повторення вивченого матеріалу.

     

    1. Орфоепічна хвилинка (діти повторюють).

    Грім гуркоче за горою: гур-гур-гур.

    Грім гуркоче над рікою:гур-гур-гур.

    Гуси гордо йдуть додому: «ґа-ґа-ґа»,

    Не бояться того грому: — ґа-ґа-ґа!

    Г. Чубач

     

    2. Гра «Влови “живий” предмет» (плескають в долоні на живий предмет).

    Вітер, книжка, горобець, ворона, лев, син, село, собака, кіт, корова, дорога.

     

    3. Робота з розворотом зошита (с. 10, завдання 1).

     

    ІІ. Вивчення нового матеріалу.

     

    1. Оголошення теми уроку.

     

    — Сьогодні ми поговорили про те, що ви робите протягом дня. А тепер пригадаємо, на які питання відповідають слова–назви неживих предметів? Слова–назви дій? А ще ми будемо писати напівовал, пряму довгу лінію та пряму з петлею.

     

    1. Робота з розворотом зошита (с. 10, завдання 2).

     

    Відгадайте загадки.

    Ручку і щетинки має,                                                           Чистить курточку, штанці,

    Наші зубки доглядає.                                                           Чобітки і сап’янці1 .

    З пастою вона сусідка,                                                        Дуже працьовита тітка.

    Вичищає зуби …                                                                  Здогадались, що це?

    (Щітка)                                                                                  (Щітка для одягу)

     

    1. Письмо графічних елементів у зошиті.

     

    ІІІ. Підсумок уроку.

     

    Гра «Уловіть двоскладове слово».

    Риба, пень, огірок, жаба, мир, син, сова, добро, день, тато, бабуся, дід, синок.

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 231 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: