Суббота
23.11.2024
05:59
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Завдання для дистанційного навчання на 04.09.2020
    07.09.2020, 07:40

    РОЗКЛАД УРОКІВ на 04.09.2020

    1 клас 3 клас 4 клас 6 клас 8 клас
    Трудове навчання Літ. чит. Укр. читання Фіз-ра Фіз-ра
    Англійська мова Укр. мова Математика Математика Укр. мова
    Математика Обр. мистецтво   Укр. мова Геометрія
    Навч. гр. (письмо)     Зар. літ Укр. літ.
          Інформатика  
             
             

    Завдання для дистанційного навчання на 04.09.2020

    1 клас

    (зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)

    Трудове навчання

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/jads_pracja_04_09/1-1-0-413

    Англійська мова

    Тема: Intro-duction ( ВСТУП)

    1. Завантажте аудіо супровід за посиланням https://drive.google.com/file/d/1oLUaXlN3XfMMwkgCsZohdleR4YvS74dO/view
    2. Розгляньте малюнки на ст. 7-9.

    - Перегляньте позначки.

    - З ким познайомилися діти?

    - Що він їм сказав?

    - Спробуйте йому відповісти.

    1. Послухайте та заспівайте разом із СМАЙЛИКОМ. ( По порядку починаючи з другого по п’ятий)

    Математика

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/matematika_04_09/1-1-0-414

    Навчання грамоти (письмо)

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/ukrajinska_mova_04_09/1-1-0-415

    3 клас

    Літературне читання

    Коригуюче навчання. «На порозі чарівниця осінь».  Підручник стор. 5-6, прочитати оповідання «Перший подих осені», дати відповіді на запитання на сторінці 6 (усно).

    Українська мова

    Коригуюче навчання. Текст, ознаки тексту. Передивитися відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=CzD05uxGrjY. Виконайте письмово завдання за відео уроком (розмістити частини тексту у правильній послідовності та записати у зошити). Виконане завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Образотворче мистецтво

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/mistectvo_3_klas/1-1-0-417

    4 клас

    Українське читання

    Тема: Коригуюче навчання. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник. "Бушля"

    Завдання:

    1. Переглянути відеотекст оповідання "Бушля" на youtube-каналі за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nJQnr1lStCY

    2. Переглянути презентацію на сайті "vseosvita" за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-grigir-tutunnik-busla-do-uroku-literaturnogo-citanna-3-klas-244949.html.

    3. Виконати тест (письмово)

             1. Біля якого дерева завжди рибалив Арсен?

                                А біля явора

                                Б біля калини

                                В біля верби

             2. Якою зробилася вода в річці?

                                А дуже чистою

                                Б дуже теплою

                                В сірою та непривітною

             3. Якого птаха було чути?

                                А зозулю

                                Б дятла

                                В солов'я

             4. Бушля - це:

                                А маленька й сіра птаха

                                Б велика довгонога й довгошия птаха

                                В яскрава й худенька птаха

             5. Бушля подряпала дідові:

                                А руку

                                Б ніс

                                В голову

             6. Чи гнівався Арсен на бушлю:

                                А так

                                Б ні

    Домашнє завдання: повторити зміст оповідання В.Нестайка "Просто Олесь друг"

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Математика

    Тема: Додавання і віднімання трицифрових чисел. Складання й обчислення виразів. Складання і розв`язування задач за короткими записами. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ML00f_EAL6c. Виконати тестове завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/24219 . Виконати в зошитах завдання №15, №16, 20 підручника Математика 4 клас. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    6 клас

    Фізична культура

    Тема: Рухові якості, що розвиваються засобами легкої атлетики: спритність, швидкість, витривалість, гнучкість, швидкість на силові якості. Стрибки в довжину з місця. Метання малого м'яча. Видатні олімпійці. Д/з: стрибок у довжину з місця.

    Математика

    Тема: Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими  дробами (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=YHsWQnlCOoU. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/63521, а також https://onlinetestpad.com/ua/test/229775-zadachi-na-vsi-dii-z-desyatkovimi-drobami. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Українська мова

    Тема: Коригуюче навчання. Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина

    Завдання:

    1. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU  та https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo

    2. З поданими групами слів складіть речення. У складених реченнях підкресліть усі члени речення.

             1. Яблуня, стрілою, ластівка (підмет), шугнути, з-за, меткий.

             2. Литися, у, золотом, пшениця (підмет), степ, хвилястий.

             3. Берег, хвилечка (підмет), плескіт, з, ринути, на, перлистий, тихий.

             Домашнє завдання:   повторити вивчене про однорідні члени речення; скласти 4 речення про осінь; підкреслити в реченнях другорядні члени                                                      речення.

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Зарубіжна література

    Коригуюче навчання. Повторити матеріал з теми «Сучасна література. Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика». https://www.youtube.com/watch?v=s_jAWFl8a1c

    Д/З. Виконати завдання (письмово). Встановити відповідність між героєм твору та його характеристикою:

    1. Августуст Глуп                           А) мудрий, дивакуватий

    2. Верука Солт                                Б) нерозумний, неуважний

    3. Віолетта Борігард                       В) самовпевнена, нахабна

    4. Майк Тіві                                    Г) спокійний, добрий

    5. Чарлі Бакет                                  Д) капризна, нервова

    6. Віллі Вонка                                 Е) агресивний, злий

    Інформатика

    Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=s-sfD7qym_c , а також https://www.youtube.com/watch?v=NbJkE4ET9CU.  Виконати тестові завдання за посиланням: https://onlinetestpad.com/ua/testview/74516-6_1_1-ponyattya-kompyuternoi-graf%D1%96ki.

    8 клас

    Фізична культура

    Тема: Визначні спортивні досягнення олімпійців. Основні цінності олімпізму. Біг 30 метрів. Стрибок у довжину з місця. Д/з: стрибок у довжину з місця.

    Українська мова

    Коригуюче навчання. Повторити матеріал з теми «Службові частини мови».

    Д/З.  Виконати тестові завдання.

    1. Прийменник ужито в кожному сполученні слів рядка:

    а) викопали навкруги фортеці, знайшов у портфелі, дощ і сніг;

    б) лунає навкруги, грався з ними, чуйний і уважний;

     в) вітер з півночі, помилився через неуважність, бачив коло лісу.

    2. У якому рядку всі прийменники пишуться через дефіс?
    А) Із/за, з/під, з/попід, з/поміж, з/посеред.
    Б) З/поза, з/за, в/наслідок, по/при, не/зважаючи на.
    В) За/для, за/ради, по/серед, по/руч, в/наслідок.
    Г) Незалежно/ від, згідно/з, під/час, відповідно/до, з/понад.

    3. Сполучник з’єднує частини складного речення у варіанті:

    а) Вечір гаптував небеса і золотом, і сріблом, і янтарем.

    б) Не тільки мотузок, а й терпець рветься.

    в) Дзвони грають, бо моя воскресає душа.

    4. Укажіть речення, у якому сполучник служить для поєднання однорідних членів:

    А Довкола будиночків цвів бузок, і на білі стіни падала тінь від листя (П. Панч).

    Б Сонця ще не було видно, хоч далекі шпилі вже рожевіли (М. Коцюбинський).

    В Ліс шумів над ним тужливо, і плакав, і ревів (І. Франко).

    Г Розчинилися двері, і через поріг переступила з повним відром Галя (А. Шиян).

    5. У якому рядку всі сполучники складні?
    А) Щоб, немов, ніж, якби, раз.
    Б) Якщо, теж, також, бо, немовби.
    В) Мовбито, немовбито, начеб, проте, нібито.
    Г) Начебто, цебто, щоб, буцімто, але

    6. Тільки частки записано в рядку:

    а) навіть, нехай, немов, попід;

    б) майже, не, невже, лише;

    в) посеред, а, хай, ні.

    7.   Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишемо разом.

    А Не/легко, не/абияк, не/наче, не/щастя.

    Б Не/ по-людськи, не/впинно, не/абищо, не/голосно, а тихо.

    В Не/хтувати, не/щастить, не/чути, не/ставити.

    Г Не/вишиті рушники, не/розмальована мною листівка, не/допоміг.

    8. Зніміть риску, запишіть правильно:

    із/за, з/поміж, за/для, з/посеред, з/метою, в/продовж, по/біля.

    9. Записати в два стовпчики сурядні та підрядні сполучники: що, аби, як, ніби, та, а, і, або, якщо, щоб, але, чи, хоч, коли, проте, ані.

    10.   Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишемо через дефіс.

    А Ай/ай/ай! Ку/ку! Їй/Богу!     Б Ха/ха/ха! Го/ді! Ов/ва!

    В Їй/бо! А/гов! Ге/й!                Г Їй/право! Тьох! Ну/ну

    11. Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови.

    1 Прийменник

    А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється

    2 Сполучник

    Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно в добру землю сіє.

    3 Частка

    В Ох, яка буря знялася на морі.

    4 Вигук

    Г Стрункі сосни велично впираються вершина ми в небо.

    Геометрія

    Тема: Рівнобедрений трикутник та його властивості (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Z3zK8-YgR9Q. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/22787 . Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Українська література

    Тема: Коригуюче навчання. Марина Павленко. "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів

    Завдання:

    1. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Me5DyNhS-hk

    2. Записати у робочому зошиті проблеми, які порушує авторка у своєму творі.

             Домашнє завдання:   дати письмову відповідь (5-7 речень) на питання: "Як ти розумієш назву твору. Що вона відображає – тему чи головну думку?"

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 300 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: