РОЗКЛАД УРОКІВ на 07.09.2020
1 клас |
3 клас |
4 клас |
6 клас |
8 клас |
Навч. гр. (читання) |
Математика |
Математика |
Укр. літ. |
Рос. мова |
Математика |
Літ. чит. |
Англ. мова |
Географія |
Фізика |
Навч. гр. (письмо) |
Болг. мова |
|
Біологія |
Укр. мова |
Англ. мова |
|
|
Укр. мова |
Хімія |
Фіз-ра |
|
|
Муз. мист. |
Інформатика |
|
|
|
Обр. мист. |
|
|
|
|
|
|
Завдання для дистанційного навчання на 07.09.2020
1 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)
Навчання грамоти (читання)
Тема: Робота з дитячою книжкою
- Перегляньте відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Fkzbj8bqFsY&ab_channel=SashaOGO
Дайте відповідь на запитання:
- Які бувають книжки?
- Хто їх пише?
- Які книжки ти полюбляєш?
- Переглянь відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=2Q-6S3W7xF4&ab_channel=%D0%97%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%27%D1%8E%D0%B4%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9-%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96
- Зроби висновок:
- Як потрібно поводитись із книжкою?
- Розглянь свої книжки.
- Послухай будь-яку казочку.
Математика
https://manoilovka.ucoz.ua/load/matematika_07_09/1-1-0-422
Навчання грамоти (письмо)
https://manoilovka.ucoz.ua/load/pismo_07_09/1-1-0-423
Англійська мова
Тема: Знайомство
- Повторення
- Пригадай, як на англійській мові кажуть ПРИВІТ! (Hello! / Хелоу!)
- Робота з підручником
( зайдіть до аудіо супровіду №7 \ Unit-1-Les_2-1.mp3)
(№7 \ Unit-1-Les_2-1.mp3)
(№7 \ Unit-1-Les_2-1.mp3)
- Скажи як звуть тебе? ( Hello, I am … / Хелоу, ай ем …)
- Запам’ятай.
Фізична культура
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Олімпійські ігри. https://www.youtube.com/watch?v=6a26F7lznMQ
3 клас
Математика
Коригуюче навчання. Повторити таблицю множення на 6 та на 7. Передивитися відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=RW7X0Tvx8go, https://www.youtube.com/watch?v=ptIBuCaQYT8. Придумати, записати в зошити з математики по 2 приклади ділення на 6 та 7. Наприклад: 36:6=6, 42:7=6. Приклади надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766
Літературне читання
Коригуюче навчання. «На порозі чарівниця осінь». Підручник стор. 7-8, прочитати віршик «Осінні танці», дати відповіді на запитання на сторінці 8 (усно).
Болгарська мова
https://manoilovka.ucoz.ua/load/bolg_mova_3_klas_07_09_2020/1-1-0-419
4 клас
Математика
Тема: Множення і ділення з числами 1 та 0. Множення і ділення суми на число та ділення числа на добуток. Розв`язування задачі двома способами. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WJ960CLsi4M, а також https://www.youtube.com/watch?v=4-JjLqPyF8g. Виконати в зошитах завдання № 34, № 35, № 37, №40 підручника Математика 4 клас. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Англійська мова
6 клас
Українська література
Тема: Коригуюче навчання. П. Тичина. Майстерне відтворення краси природи ("Не бував ти у наших краях!"). Мелодійність віршів "Гаї шумлять", "Блакить мою душу обвіяла"
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки на youtube-каналі за посиланнями: https://youtu.be/73WIqQ4eHzA, https://youtu.be/6ljn5LmeVjM
2. Записати в робочі зошити:
Метафора – один із основних тропів поетичного мовлення, що полягає в розкритті сутності одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю. Метафора найчастіше виражається в дії: кіт посміхався у вуса.
Різновидом метафори є уособлення (персоніфікація).
Епітет – образне означення, влучна характеристика особи, предмета чи явища, яка підкреслює їх суттєву ознаку, дає ідейно – емоційну оцінку: сонце золоте, ясні зорі.
Ліричний герой – образ оповідача, який у ліричному творі висловлює свої душевні переживання: піднесення, смуток, щастя, хвилювання, любов та ін.
Домашнє завдання: вивчити напам'ять поняття "метафора", "епітет", "ліричний герой"; скласти лист другові з іншої країни, з яким познайомилися через мережу Інтернет, про свій рідний край, "малу батьківщину" (письмово).
Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу: iotova2020@ukr.net.
Географія
Тема : Уявлення про землю у давнину. (параграф 2 , стор.12-16 . Скласти і записати у зошиті таблицю “Етапи географічного пізнання Землі “ впродовж вивчення розділу.) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Біологія
Тема: Різноманітність життя на Землі. (параграф 3 стор.11-15. Вибрати одну правильну відповідь , завдання 1,2 на стор.14 письмово.
Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Українська мова
Тема: Коригуюче навчання. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки на youtube-каналі за посиланнями: https://youtu.be/-uNbqPz51B8, https://www.youtube.com/playlist?list=RDCMUCHdRz5QS64Ctu8_bjq_KC8A&feature=share&playnext=1
2. Записати речення. Знайти і підкреслити однорідні члени речення.
1. Перед самою хатою росли червоні, рожеві, білі маки (І. Нечуй-Левицький).
2. Барвінок цвів і зеленів (Т. Шевченко).
3. На клумбах пишно цвіли червоні троянди і герані, бузкові іриси і жовті гвоздики (П. Панч).
4. Я так люблю жагуче літо, і даль, і зоряну блакить (в. Сосюра).
Домашнє завдання: знати вивчене про однорідні члени речення (усно); пригадати і записати 5 прислів'їв чи приказок з однорідними членами речення, підкреслити їх як члени речення.
Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу: iotova2020@ukr.net.
Музичне мистецтво
https://manoilovka.ucoz.ua/load/muzichne_mistectvo_6_klas/1-1-0-420
Образотворче мистецтво
https://manoilovka.ucoz.ua/load/obrazotvorche_mistectvo_6_klas/1-1-0-421
8 клас
Російська мова
Корректирующее обучение. Морфология. Орфография. Н и НН в прилагательных, причастиях и наречиях. https://www.youtube.com/watch?v=SmlLKcQB-wU. Д/З. Повторить правила: Н и НН в прилагательных, причастиях и наречиях. Образуйте от имен существительных прилагательные, расположите их в алфавитном порядке. Поставьте в словах ударения. Земля, трава, кость, ремесло, обед, кожа, полотно, торжество, правительство, единство, государство, отечество, огонь, глина, солома, тыква, клюква, вода,лед, лен, песок, дерево, рожь, серебро, шерсть.
Фізика
Тема: Повторення курсу 7 класу. Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску. Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри. Сполучені посудини. Манометри. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда (коригуюче навчання). Переглянути відеоуроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=3hsftJIjM9Q , а також https://www.youtube.com/watch?v=jr5oaD2P-OY. Виконати тестові завдання за посиланням https://onlinetestpad.com/ua/test/147468-7-klas-311-vishtovkhuvalna-sila-zakon-arkhimeda. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Українська мова
Коригуюче навчання. Прийменник як службова частина мови. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Їх правопис. Д/З. Виконати завдання за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XK5A-uBUIuc
Хімія
Тема: Первинний інструктаж з БЖД за інструкціями № 6-1,6-2,6-3,6-4. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода) (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=TjtG3D8k0V0. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/428509. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Інформатика
Тема: Інструктаж з БЖД. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Переглянути презентацію та відеоурок за посиланням: https://ppt-online.org/121729 , а також https://www.youtube.com/watch?v=QPG5H2Yveh8. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/547241, а також https://naurok.com.ua/test/start/13223. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
|