Суббота
23.11.2024
05:52
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Завдання для дистанційного навчання за 03.09.2020
    04.09.2020, 06:43

    РОЗКЛАД УРОКІВ на 03.09.2020

    1 клас 3 клас 4 клас 6 клас 8 клас
    Я досліджую світ Математика Труд. навч. Укр. мова Історія України
    Навч. гр. (письмо) Укр. мова Математика Фіз-ра Алгебра
    Фіз-ра   Укр. мова Математика Зар. літ.
    Образ. мист.     Історія  
          Біологія  
          Осн. здоров'я  
             

    Завдання для дистанційного навчання на 03.09.2020

    1 клас

    (зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber групі)

    Я досліджую світ

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/ja_doslidzhuju_svit/1-1-0-409

    Письмо

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/pismo_030920/1-1-0-410

    Фізична культура

    Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри.

    Образотворче мистецтво

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/mistectvo_1_klas_030920/1-1-0-408

    3 клас

    Математика

    Коригуюче навчання. Повторити таблицю множення на 4 та на 5. Передивитися відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=llwMVKhaTjA, https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFUПридумати, записати в зошити з математики по 2 приклади ділення на 2,3,4,5. Наприклад: 4:2=2, 21:3=7, 16:4=4, 25:5=5  Приклади надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Українська мова

    Коригуюче навчання. Деформовані речення. Передивитися відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VUTGau2xS-8Переписати в зошити з мови навчальний диктант з відеоуроку.  Диктант надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    4 клас

    Трудове навчання

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/pracja_4_klas_urok_1/1-1-0-411

    Математика

    Тема: Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення і ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного і на зменшення числа в кілька разів.  Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GKb8EqoT93IРозв’язати в зошиті завдання № 6, 8, 9 підручника Математика 4 клас. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Українська мова

    Тема: Коригуюче навчання. Змінювання прикметників за числами

    Завдання:

    1. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланням https://youtu.be/Gd7lDTVVX28

    2. Вивчити правило напам'ять:

             Прикметник стоїть завжди в тому числі, що й іменник: біла ромашка – білі ромашки.

    3. Скласти по три словосполучення прикметника з іменником, що в дужках, і записати.

             1. Вірний (товариш, товаришка, слово).

             2. Охайний (учень, учениця, дитя).

             3. Щасливий (день, дівчина, дитинство).

    Домашнє завдання:      списати подані загадки, відгадати їх; підкреслити прикметники з іменниками; в дужках позначити їх рід та число.

    1.  Кругле озеречко ніколи не замерзне.

    2. Чорний цуцик весь дім стереже.

    3. Біленькі курочки з підпіччя глядять.

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    6 клас

    Українська мова

    Тема: Коригуюче навчання. Види речень за метою висловлення, за емоційним забарвленням (повторення)

    Завдання:

    1. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo

    2. Вивчити правило:

    Запитання, не розраховане на відповідь, називають риторичним.

    3. Подані розповідні речення переробити так, щоб вони були питальними, потім – спонукальними. Речення записати, поставити розділові знаки.

             1. Ми вивчаємо історію рідного краю.

             2. Наш клас відвідав краєзнавчий музей.

             3. Учні з цікавістю слухали розповідь екскурсовода.

    4. Повторити вивчене про окличні та неокличні речення (правила, усно).

    Домашнє завдання: Скласти три питальні та 3 розповідні речення на тему "Український Інтернет" (письмово); повторити другорядні члени речення (усно).

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Фізична культура

    Біг 30 метрів. Бігові вправи. Стройові вправи. Стартовий розбіг.

    Математика

    Тема: Розв’язування задач і вправ на всі дії зі звичайними  дробами (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=jSXpRs5HFOc. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/28493. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Всесвітня історія
    Тема: Вступ. Історія, як наука та шкільний предмет. Лічба часу вісторії стародавнього світу. Практичне заняття. 
    Опрацювати матеріал на стор. 6-11 параграф 1 , виконати завдання 1 на стор.10 ,  завдання 2 на стор.11. 
    Переглянути інформацію за посиланням:   
    http://www.urok.net.ua/6-klas/vsesvitnya-istoriya-istoriya-ukra%D1%97ni-integrovanij-kurs-pidruchnik-dlya-6-klasu-avt-%EF%BB%BF-bandrovskij-o-g-vlasov-v-s-2019.html. Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.
    net

    Біологія
    Тема: Біологія наука про живу природу .Основні властивості живого. (Опрацювати параграф 1-2 стор. 4-10. Вибрати одну правильну відповідь стор. 6 (письмово, тести). Переглянути інформацію за посиланням: ( https://www.youtube.com/watch?v=adSgWtHq97Y)
    Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Основи здоров’я

    Життя і здоров’я людиниД/З. Стор. 5-10.

    8 клас

    Історія України
    Коригуюче навчання. Тема: Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство. Українські землі у складі Великого князівства Литовського. (Параграф 19. Скласти хронологію ключових подій перебування українських земель у складі Великого князівства Литовського.) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Алгебра

    Тема: Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=8RkMVKHUShI. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/3019. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Зарубіжна література

    Корегуюче навчання. Повторення з теми «Світова новела»

    Д/З. Виконати  завдання:

    Продовжте фразу.

    1. Невеликий за обсягом прозовий твір, що відрізняється напруженим, стрімким сюжетом і несподіваним фіналом, - ________________.

    2. Прихований смисл у художньому творі називається ___________________.

    3. Вільям Сідні Портер – це справжнє ім’я письменника __________________ (вкажіть псевдонім).

    4. Щоб допомогти Кандаті врятуватися, Будда спустив йому в пекло ________________________.

    5. Щоб допомогти Джонсі перемоги хворобу, Берман намалював ___________________________.

    6. Щоб купити Деллі подарунок, Джим продав найціннішу для нього річ - ___________________.

    7-8. Вкажіть персонажа, про якого говориться, твір і автора.

    А) «…старий бовдур із замашними кулаками, що потерпав від задишки»;

    Б) «…мав бороду, як у мікеланджелівського Мойсея, що кучерями спадала з голови сатира на тіло маленького бісеняти»;

    В) «Прекрасне волосся … розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов струмені водоспаду. Воно спадало нижче .. колін і вкривало, наче плащем, майже всю … постать»;

    Г) «Спершу ніс у нього був коротенький і сплющений, потім на очах витягся, як підзорна труба, а тоді почав робитися все тоншим і тоншим, поки став схожим на довгий, гнучкий червоний батіг».

    9. Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата?  (За новелою Рюноске Акутаґави «Павутинка»).

    10. Чи кожен може здійснити подорож до чарівної крамниці?  (За новелою Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»).

    11. Що таке справжній шедевр? (За новелами О.Генрі «Останній листок» і «Дари волхвів»).

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 292 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: