Суббота
23.11.2024
19:48
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Завдання для дистанційного навчання за 15.04.2020
    16.04.2020, 06:57

    РОЗКЛАД УРОКІВ на 15.04.2020

    2 клас 3 клас 5 клас 7 клас 9 клас 10 клас
        Математика Укр. літ. Біологія Укр. літ
    Укр. мова Літ. чит. Природозн. Зар. літ. Фізика Іст. Укр.
    Літ. чит. Математика Укр. літ. Хімія Укр. мова Гр. освіта
    Болг. мова Болг. мова Укр. мова Іст. Укр. Хімія Укр. мова
          Фізика Інформ. Біологія
            Мистецтво Географія
            Цікава орф. Мистецтво

     

     

     

     

     

     

     

    Завдання для дистанційного навчання за 15.04.2020

    УВАГА!!!  Інші завдання, більші за обсягом, у вкладці "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ".

    2 клас

    (зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Messenger у групі)

    3 клас

    Математика

    Передивитися відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PJiYXlgUVeU, сторінка підручника 145-146, завдання № 963,964,966,967 (усно), завдання № 965,968 (письмово) Д/з Сторінка 146; № 971,972, (розв’язані завдання надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766)

    Літературне читання

    Тема: Творчість Євгена Гуцала. Загадки в природі. Є. Гуцало «Прелюдія весни» (уривок)

    Завдання:

    1. Прочитати оповідання «Прелюдія весни» (с. 143 – 145).
    2. Записати в зошити слова та їхнє лексичне значення (від слова «прелюдія» до слова «країна»)- с. 143-144, 145.
    3. Знайди в тексті загадки. Запиши їх у зошиті. Усно пояснити їх.
    4. Усно описати малюнок (с.144).

    Домашнє завдання:  1) виразно читати оповідання;

    2) підготуватися до навчального тесту за змістом оповідання.

    Письмові завдання надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net

    5 клас

    Математика

    Тема: Розв’язування задач і вправ. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gfLrzqEJgc4&list=PLeb-UxVXmUb6jJkCqDDWLbx4Yc-JPnp4y&index=11&t=0s. Виконати завдання № 273(1,2,3,4), 277(1,2). Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Природознавство

    Тема: Угруповання організмів. Екосистеми.

    Опрацювати матеріал за посиланням https://subject.com.ua/textbook/nature/5klas_2/49.html

    Переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vG9t_y8BpLY

    ВІДПОВІДІ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ  tania101000010@gmail.com

    Українська мова

    Тема: Кома між однорідними членами.

    Завдання:

    1. Ознайомитися із теоретичним матеріалом та правилами (с. 196) .

    2. Вправа 454, 455 (письмово).

    3. Вибірковий диктант:

    - виписати підмет: Осінь збирає, а навесні поїдає.

    - виписати додаток: Хліб – усьому голова.

    - виписати додаток: Зима починає лік останньою.

    - виписати присудок: Жовтень веде ліс у казку.

    За умови правильного виконання прочитаєте українське прислів’я.

    4. Міні – дослідження. У поданих реченнях підкресліть однорідні члени.

              1. Тягнуться до сонця і квіти, і трави, віти кучеряві, гори голубі (В.Сосюра).

              2. Ось уже з місяць стоять теплі, погожі, навіть спекотні дні.

              3. Я про все співаю молодо і дзвінко.

              4. Люблю я ключі журавлині, копитами вибитий шлях, сади на моїй Україні і зорі в її небесах.

    Домашнє завдання:  1) вивчити правила (§38, с. 196); 2) вправа 456.

    Письмові завдання надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net

    7 клас

    Фізика

    Виконати завдання контрольної роботи за посиланням: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-fiziki-vzaemodiya-til-sila-dlya-uchniv-7-kl-95823.html. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Хімія

    Тема: Вода, ії фізичні властивості. Вода в природі. Створити презентацію на тему: Вода- це життя. Надіслати на електронну пошту tania101000010@gmail.com

    Зарубіжна література

    Рюноске Акутагава  – майстер японської новели. «Павутинка». Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=qFJIEd8zoHc. Д/З. Стор. 232-3-238. Прочитати новелу «Павутинка». 

    Історія України

    Тема: Соціальна структура населення українських земель у другі половині XIV-XV століття.
    (параграф 21 стор. 198-206. Заповнити у зошиті порівняльну таблицю (завдання11 стор.206):”Панівні стани населення українських земель.” 
    Переглянути інформацію за посиланням:https://narodna-osvita.com.ua/6571-socalna-struktura-naselennya-ukrayinskih-zemel-u-drugy-polovin-xiv-xv-st.html  )
    Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Українська мова

    Тема: Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

    Завдання:

    1. Ознайомитися із теоретичним матеріалом та правилами (с. 155 від слів «Розрізняють прийменники похідні й непохідні».

    2. Вправа 436 (І завдання – усно; ІІ – письмово).

    3. Вправа 440 (І і ІІ завдання – письмово).

    4. Ознайомитися із правилами написання прийменників (с.158).

    5. Вправа 448 (І завдання), вправа 449 (І завдання) – письмово.

    Домашнє завдання:  1) вивчити правила (§ 42, с.155; §43, с.158);

    2) вправа 453 (І і ІІ завдання) – письмово.

    Письмові завдання надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net

    9 клас

    Фізика

    Тема: Реактивний рух. Фізичні основи реактивної техніки. Досягнення космонавтики. Переглянути відео за посиланнями:

    https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8

    https://www.youtube.com/watch?v=GfCiLXoRyGA

    https://www.youtube.com/watch?v=222Om7rHTWI

    Опрацювати § 37. Відповісти на питання 1-5 усно. Розв’язати задачі №1, №2 вправи 37. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Інформатика

    Тема: Властивості полів. Типи даних. Введення даних у таблиці. Форми. Завантажити та переглянути презентацію: ttps://manoilovka.ucoz.ua/load/prezentacija_9_klas_tipi_danikh_i_vlastivosti_poliv/1-1-0-123. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланнями: https://studopedia.org/4-10907.html. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/opaoraoraopaoraoraor-22250.html. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com

    Українська мова

    Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Синонімія сполучникових і безсполучникових речень. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=dvkAZ3k7TGU

    Д/З. Стор.179 – 185, впр. 331

    Мистецтво

    Збереження  мистецьких надбань: музеї, галереї. Д/З. Стор. 180-189. Намалювати фасад або інтер’єр галереї сучасного мистецтва. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=jaQeQLBKCTU

    Хімія

    Тема:Вуглеводи: глюкоза та сахароза. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZUl Опрацювати матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/grygorovich-chemistry-9-class-2017/47.php. Записати тему в зошит , зробити міні- конспект. ВІДПОВІДІ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ  tania101000010@gmail.com

    Біологія

    Тема: Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах

    Опрацювати матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/zadorozhnij-biology-9-class-2017-ua/55.php . Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=8dhtRu3b6vg Письмово. 1. На які екологічні групи поділяють живі організми в екосистемах? 2. Хто такі консументи? 3. Що таке харчовий ланцюг? 4. Які бувають ланцюги живлення? 5. В океанських западинах на глибині кількох кілометрів також існують екосистеми. Звідки вони можуть отримувати органічні речовини для своїх харчових ланцюгів? 6. Яке значення має колообіг речовин для нормального функціонування екосистем? Відповідь надіслати на електронну пошту tania101000010@gmail.com

    10 клас

    Мистецтво

    Фундатор Перемишльської композиторської школи М. Вербицький. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=QjxorFu0f7A

    Д/З. Стор. 181-184.  Виконані завдання надіслати мені на електронну пошту milena1@i.ua

    Історія України

    Тема: Початок радянсько-німецької війни. Окупація України.
    (параграф 31 стор. 208-217. Проаналізувати схему (стор.212): “Причини поразок червоної армії на початковому етапі радянсько-німецької війни”. Яку з причин вважаєте найістотнішою? Переглянути  інформацію за посиланням:https://geomap.com.ua/uk-uh11/1068.html 
    Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Громадянська освіта

    Тема: Практичне зайняття : Створюємо бізнес-план власного підприємства. (Створити (письмово) бізнес план власного підприємства . Переглянути інформацію за посиланням: https://homebiznes.in.ua/biznes-plan-chym-vin-vazhlyvyj-ta-yak-joho-sklasty/  ) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Українська мова

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/10_klas_mova_k_r_15_04_2020/1-1-0-144

    Українська література

    Павло Тичина. Збірка «Сонячні кларнети».  Д/з опрацювати матеріал  за посиланням: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B8, прочитати та зробити тези статті підручника (сторінка 268-271).

    Географія

    Африка. Особливості економіки.

    Опрацювати  матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/maslyak-geography-10-class-2018-standard-level/44.php та

    Пройти тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOq1iINNHjnSAX0fnAtpXlvRefQS904_2D6nvwgb-RQhyZsQ/viewform

    Результат  надіслати на електронну пошту tania101000010@gmail.com

    Біологія

    Тема: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.

    Опрацювати матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/zadorozhnij-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level/54.php

    Записати тему в зошит. Відповісти письмово. 1. Що таке гаметогенез? 2. Як відбувається сперматогенез у людини? 3. Як відбувається оогенез у людини? 4. Які фактори можуть негативно впливати на гаметогенез людини? 5. Наведіть спільні та відмінні риси сперматогенезу та оогенезу.

    ВІДПОВІДІ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ  tania101000010@gmail.com

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 334 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: