РОЗКЛАД УРОКІВ на 17.04.2020
2 клас |
3 клас |
5 клас |
7 клас |
9 клас |
10 клас |
Укр. мова |
|
Фіз-ра |
Геометрія |
Хімія |
Укр. мова |
Інформатика |
Фіз-ра |
Укр. мова |
Муз. мист. |
Фізика |
Хімія |
Математика |
Інформатика |
Осн. здор. |
Труд. навч.. |
Географія |
Укр. літ. |
Літ. чит. |
Математика |
Муз. мист. |
Укр. мова |
Фіз-ра |
Фізика |
|
|
Укр. мова 0,5 |
Рос. мова |
Алгебра |
Біологія |
|
|
Образ. мист. |
|
Інформатика |
Фіз-ра |
|
|
|
|
Труд. навч. |
Мистецтво |
Завдання для дистанційного навчання за 17.04.2020
УВАГА!!! Інші завдання, більші за обсягом, у вкладці "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ".
2 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Messenger у групі)
3 клас
Математика
Передивитися відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=y6p3yEHs2bU, (для повторення), сторінка підручника 148-150, завдання № 982,983,985,987,989 (усно), завдання № 984,986,988 (письмово) Д/з Сторінка 150; № 992,993, (розв’язані завдання надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766)
Інформатика
Тема: Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань в текстах. Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-informatiki-dlya-3-klasu-27-urok-tablici-v-teksti-orientuvannya-v-klitinkah-dopovnennya-tablic-51436.html. Відповісти усно на запитання на передостанньому слайді презентації.
Фізична культура
Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Підкидання м’яча правою і лівою рукою. Вправи з малим м’ячем. Кидки м’яча у стіну. Рухливі ігри «Мисливці й качки». Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=fo3bvqwVx6A
5 клас
Українська мова
Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Завдання
- Опрацювати теоретичний матеріал та правила (с. 199, 200).
- Вправа 461 (усно).
- Вправа 462, 463,464 (письмово).
Домашнє завдання: 1) вивчити правила (с.199, 200);
2) вправа 465.
Письмові вправи надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
Українська мова
Тема: Двокрапка й тире при узагалюнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Складання висловлення «Мої улюблені квіти» («Шкільний сад», «Що ми побачили в лісі») з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення.
Завдання:
- Опрацювати теоретичний матеріал (с. 201).
- Вправа 466 (усно).
- Вправа 467 (письмово)
- Скласти письмовий невеликий твір – опис на одну з тем:
- «Мої улюблені квіти».
- «Шкільний сад».
- «Що ми побачили в лісі (використати узагальнювальні слова при однорідних членах речення).
Домашнє завдання: 1) вивчити правила (с.201);
2) вправа 468.
Письмові вправи надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
Фізична культура
Підтягування на перекладині. Загальнорозвивальні вправи і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. Стрибок у довжину з розбігу. Метання малого м’яча у ціль. Біг 600м. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=9T6OppWPiPA. Д/З. Стрибок у довжину з місця.
Основи здоров’я
Тема: Безпечне довкілля.
Опрацювати матеріал за посиланням https://subject.com.ua/textbook/health/5klas/32.html
Виконати завдання письмово: 1. Які правила співжиття на Землі повинно виконувати людство щоб навколишнє середовище було безпечним для здоров’я людини? 2. Уяви себе керівником туристичної фірми. Які маршрути в місцевості твого проживання ти запропонував би туристам для відпочинку?
НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ tania101000010@gmail.com
7 клас
Геометрія
Тема: Розв’язування задач. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lMPQT_0jIbE . Виконати тестові звдання: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/245-geometrya-7-klas/kontrolna-robota-3-trikytnik-oznaki-rvnost-trikytnikv-syma-kytv-trikytnika/2809-test. Розв’язати задачі № 568, 574, 576. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська мова
Тема: Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Тренувальні вправи.
Завдання:
Вправа 450, 451, 452 (письмово, с. 159).
Переписати, вставляючи пропущені букви і знімаючи риску.
1. Він іде у сніг, а зорі із/під ніг (П. Воронько)
2. В…стрибує з/за повороту вітерець, співаюч… пісні (Н. Забіла).
3. Уже в…селка ро…маїта пустила стріли з/поза хмар (А.Малишко).
4. Якщо з…мля з/під тебе ут…че, не допоможе нічиє пл…че (О.Довгий).
5. Може, з/поміж нас і геній потім вийде невзначай (П.Тичина).
6. Цього ранку з/над ріки умовним стуком вірний дятел вістку пер…слав. (Б.Олійник).
Домашнє завдання: 1) повторити вивчене про синоніми, антоніми, омоніми; 2) вправа 455. Письмові вправи надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
Російська мова
Служебные части речи. Употребление союзов в простом и сложном предложении. Допоміжні матеріали https://www.youtube.com/watch?v=mDtmqnVeEdk. Д/З. Стр.266-269, теория Б, В, упр. 319, выучить правила.
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення елементів ландшафтного дизайну з деревини та інших матеріалів. Технологічний процес створення клумби з елементами ландшафтного дизайну. Допоміжні матеріали: https://nashgazon.com/tsvety/klumby/dizain-klumb-svoimi-rukami.html. Д/З. Підготуватися до захисту проектів. Якщо виникли запитання, звертатися на електронну адресу: mitevoleg1973@gmail.com
9 клас
Фізика
Тема: Розв’язування задач. Повторити § 37. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pX6Tesr5INY. Розв’язати задачу №3, підготувати презентацію до задачі №4 вправи 37. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Алгебра
Тема: Узагальнення і систематизація знань. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=G9UVXy7QBxQ. Виконати тестові завдання: https://onlinetestpad.com/ua/test/161396-osnovi-komb%D1%96natoriki-teor%D1%96i-jmov%D1%96rnostej-ta-statistiki. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Інформатика
Тема: Сортування, пошук і фільтрація даних. Переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=um5QK9sjzu8 . Виконати в зошиті тестові завдання за посиланням: http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nformatika-rven-standarty-pdrychnik-dlya-10-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/9924-rozdl-3-sistemi-keryvannya-bazami-danih/test-23-vporyadkyvannya-poshyk-ta-fltryvannya-danih . Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Фізична культура
Загальнорозвивальні вправи і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. Біг 1500м. Стрибок у довжину з розбігу. Біг 60 м. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=W1_lRSU3RHA. Д/З. Повторити низький і високий старт, стартове прискорення. Стрибок у довжину з місця.
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення деталей швабри. Допоміжні матеріали: http://everest159.ru/kak-sdelat-shvabru-svoimi-rukami-iz-dereva/. Д/З . Зробити креслення з’єднань деталей.
Географія
Тема: Міжнародний туризм
Опрацювати матеріал, та переглянути презентацію за посиланням
1. https://history.vn.ua/pidruchniki/dovgan-geography-9-class-2017/42.php
2.https://naurok.com.ua/prezentaciya-mizhnarodniy-turizm-osnovni-turistichni-regioni-svitu-128120.html
Письмово! Складіть порівняльну характеристику двох туристичних регіонів світу. Визначте подібні та відмінні риси. Складіть прогноз розвитку цих регіонів у майбутньому.
Відповіді надіслати на електронну пошту tania101000010@gmail.com
Хімія
Тема:Крохмаль і целюлоза. Лабораторні досліди 13-14. Відношення крохмалю до води. Взаємодія крохмалю з йодом. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Переглянути відео дослідів за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-9-klas/14102-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-13-vdnoshennya-krohmalyu-do-vodi-rozchinnst-ytvorennya-kleyistery
Опрацювати матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/yaroshenko-chemistry-9-class-2017/38.php
Записати тему в зошит , зробити міні- конспект
ВІДПОВІДІ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ tania101000010@gmail.com
10 клас
Фізика
Тема: Абетка електростатики. Опрацювати § 40. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xThJcRuYy4Y . Відповісти на питання 1-11 (усно). Розв’язати задачі №1, 2 (вправи 40). Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/elektrostatika-6254.html. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Мистецтво
Нефольклорний стиль М. Скорика, неокласичні камерні симфонії Є. Станковича, хорові твори Лесі Дичко. Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=2SUSyu18aPk. Д/З. Стор. 184-186. Виконані завдання надіслати мені на електронну пошту milena1@i.ua
Фізична культура
Біг 3х30м. Стрибок у довжину з місця. Підтягування на перекладині. Біг 100 метрів. Загальнорозвивальні вправи і спеціальні вправи для розвитку швидкості і швидкісно-силових якостей. https://www.youtube.com/watch?v=wUWm2S5O0nk. Д/З. Підтягування на перекладині.
Українська мова
§ 71 (сторінка 178-181), передивитися відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DoQw5LJlmOc, вправи 507,509,511 усно, вправа 508,510 письмово. Д/з вправа 513 (виконану вправу (фотокопії) надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766).
Українська література
Павло Тичина. Вірші «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Пастелі» скласти паспорти віршів, визначити їх віршовий розмір, стаття підручника (сторінка 278-280).
Біологія
Тема: Суть та біологічне значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини.
Опрацювати матеріал за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level/65.php
Переглянути презентацію з теми уроку https://naurok.com.ua/prezentaciya-sut-ta-biologichne-znachennya-zaplidnennya-118867.html
Записати тему в зошит. Відповісти усно:1. Що таке запліднення? 3. Що таке зигота? 4. Назвіть три основні стадії запліднення в людини. 5. Наведіть приклади зовнішніх чинників, що порушують запліднення. 6. Які внутрішні чинники порушень процесів запліднення. Письмово: Назвіть причини порушення процесів запліднення в людини?
ВІДПОВІДІ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ tania101000010@gmail.com
Хімія
Тема: Білки як високомолекулярні сполуки.
Лабораторні роботи №3-4 Біуретова ракція, Ксантопротеїнова реакція.
Записати в зошит тему, мету, обладнання та хід роботи за шаблоном https://naurok.com.ua/laboratorni-doslidi-3-4-biuretova-reakciya-ksantoprote-nova-reakciya-10-klas-80886.html
Переглянути відео за посиланням
- https://www.youtube.com/watch?v=Zg36-dLnfhE
- https://www.youtube.com/watch?v=mPE3ZSYSFKo
РОБОТИ НАДІСЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ tania101000010@gmail.com
|