Завдання для дистанційного навчання за 25.03.2020
(завдання за попередні навчальні дні зберігаються у вкладці "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ")
2 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Messenger у групі)
3 клас
Математика
Сторінка 131; завдання № 857-859 (усно), завдання № 860-861 (письмово)
Д/з Сторінка 131; № 864,865 (розв’язані завдання надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com
Літературне читання
Прочитати оповідання (сторінки 132 – 133).
Відповіді на запитання на сторінці 133 (1,2,3,4,5) – усно.
Переказати оповідання.
Виконати письмово тест за оповіданням «І трапиться ж таке…» (вибрати по 1 правильній відповіді на кожне завдання).
Тест
За лісом від самого ранку купалися:
А) сірі тіні;
Б) сірі хмари;
В) сірі качки.
2. Ведмідь ласував:
А) то суницями, то малиною;
Б) то яблуками, то грушами;
В) то горобиною, то калиною.
3. Сніг пішов:
А) зранку;
Б) уночі;
В) удень.
4. Чого злякався Мишко?
А) що нема ягід;
Б) нема доріжки;
В) не знайти барліг.
5. Хто допоміг Мишкові?
А) снігур;
Б) сорока;
В) ворона.
6. Мишко допоможе навесні:
А) вовкові;
Б) сороці;
В) білці.
Домашнє завдання: Скласти оповідання «Зустріч Мишка із сорокою навесні» (5-8 речень). Письмові завдання (відповіді на тестові завдання та складене оповідання) надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
5 клас
Математика
Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xhJ8hiow0ZE
Виконати завдання відеоуроку. Повторити § 37. Виконати завдання № 1063, 1064, 1065, 1066. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська мова
- Повторити таблицю (сторінка 183);
- Ознайомитися із правилами (сторінка 184);
- Вивчити напам’ять поняття «риторичне запитання» (сторінка 184, останній абзац).
- Виконати вправи: 420, 421, 426 – усно; 422 (списати); 425 (придумати приклади окличних і неокличних речень – по 2 приклади) – письмово; вправа 427 – письмово (списати та визначити тип кожного речення за метою висловлення та емоційним забарвленням).
Зразок: Я люблю мою Вітчизну над усе на всій землі (Розповідне, неокличне)
Домашнє завдання: повторити особливості будови роздуму (сторінки 97 – 99); вправа 428 (визначити вид кожного речення за метою висловлення та за емоційним забарвленням).
Усі письмові вправи надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
Українська література
- Прочитати статтю у підручнику «Ліричний твір» (сторінка 195).
- Записати в робочі зошити визначення «ліричні твори».
- Виразно прочитати вірш «За сонцем хмаронька пливе…».
- Повторити (перечитати) зміст І розділу повісті С. Васильченка «У бур’янах» (сторінки 187 – 190).
Домашнє завдання: напам’ять вірш Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» (сторінки 195 – 196); підготуватися до навчального тесту (сторінки 187 – 190).
Природознавство
Тема: Середовище життя. Чинники середовища.
Опрацювати §40, стор.168-173
7 клас
Фізика
Опрацювати § 31 Виштовхувальна сила в ріднах і газах. Закон Архімеда. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bTRLltdXo2Q Відповісти на питання 1 – 6 до параграфу. Виконати завдання 1 – 3 вправи 31. Пройти онлайн-тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/vishtovhuvalna-sila-7-a-68501.html. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Хімія
Тема: Колообіг оксигену в природі. Біологічна роль кисню.
Опрацювати §21, стор.145-147, відповісти усно на контрольні запитання 1-3 на стор.149
Зарубіжна література
Контрольна робота з теми «Літературний детектив». Контрольний твір на тему «Мій улюблений детективний герой». Д/З. Повторити теорію літератури.
Українська мова
- Прочитати теоретичний матеріал на сторінці 141 у підручника;
- Виконати вправи: 402, 403 (усно); вправа 404 (І і ІІ завдання); вправа 405, 406, 419, 420 – письмово.
- Повторити теоретичний матеріал (сторінки 143 – 144).
Домашнє завдання: 1. Вивчити правила (сторінка 141); 2. повторити вивчений матеріал (сторінки 120 – 121); 3. Вправа 409 або 418 (на вибір, письмово). Письмові вправи надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
Історія України
Українські землі у складі Великого князівства Литовського.
(параграф 19, стор. 172-187)
Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
9 клас
Фізика
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-ruh-tila-pid-dieyu-kilkoh-sil-rozv-yazuvannya-zadach-106518.html
Опрацювати § 35. Розвязати задачі № 1, 2 (Вправа 35). Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Інформатика
Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: https://mozok.click/661-rozmtka-gpertekstu-zasobami-movi-html.html Відповісти на питання 1 – 6 для самоперевірки. Виконайте тестове завдання 21 із автоматичною перевіркою на сайті «Інтерактивне навчання». Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська мова
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. Д/З. Стор. 172 – 173, вправа 307, вивчити правила.
Мистецтво
Телебачення: погляд у світ. Д/З. Стор. 160-167. Презентувати телепрограму, якій надаєте перевагу.
Виконані завдання надіслати мені на електронну пошту milena1@i.ua
Цікава орфографія
Повторити матеріали лекцій з даної теми в робочому зошиті. Опрацювати правопис слів іншомовного походження (сторінки 170 – 186) в такому посібнику: Терещенко В.М. Навчально – методичний посібник: Методика реалізація Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти/ В.М. Терещенко, А.О. Панченков. – Харків: Соняшник, 2019 – 256с.
Біологія
Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Опрацювати §44, стор.178-183, усно відповісти на зап.1-6 на стор.183
Хімія
Тема: Гліцерол: молекулярна і структурні формули, фізичні властивості.
Опрацювати матеріал теми уроку за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1245747/
10 клас
Інформатика
Завантажити та опрацювати презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-shabloni-ta-formulyar-zrazki-dokumenta-rekviziti-dokumenta-pravila-oformlennya-storinki-87022.html
Завантажити та опрацювати презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-oformlennya-bibliografichnih-spiskiv-ta-pokazhchikiv-pravila-ta-vimogi-oformlennya-pismovo-roboti-standarti-ta-unifikovani-sistemi-dokumentaci-106851.html
Опрацювати теоретичний матеріал та виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/urok-3-rekviziti-dokumenta-pravila-oformlennya-storinki-105567.html
Виконаний тест (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська мова
§ 57-58 (повторити правила визначення категорії роду та числа іменників) вправи 403-405,408 усно, 411-413; вправи 407,414 (письмово).
Д/з вправа 410,416 (виконані вправи (фотокопії) надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com).
Українська література
Леся Українка «Кассандра», передивитися відео за даним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GtW4xMyTVPc
Скласти літературний диктант за твором (12 запитань). Виконане завдання надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com.
Громадянська освіта
Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів? (тема 3 стор. 134-139)
Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Захист Вітчизни
Причина виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій.
Д/З. Стор. 178-179
Біологія
Тема: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Опрацювати матеріал теми уроку за посиланням https://history.vn.ua/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level/57.php
Виконати завдання для самоконтролю 1-9 (усно)
Географія
Тема: Канада. Місце країни у світі. Особливості сучасного розвитку.
Опрацювати § 39, стор. 152-155. Відповісти на запитання 1-3 (усно), стор.156
|