Завдання для дистанційного навчання за 26.03.2020
(завдання за попередні навчальні дні зберігаються у вкладці "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ")
2 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Messenger у групі)
3 клас
Математика
Сторінка 132-133; завдання № 866-868,872 (усно), завдання № 869- 871(письмово). Д/з Сторінка 133; № 874,875 (розв’язані завдання надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер)
Англійська мова
https://learningapps.org/1295212 виконати завдання, надіслати скрини
Українська мова
Завдання:
- Прочитати текст «Добра синичка» (підручник, сторінка 136);
- Записати план до тексту:
План
- Сніданок синички.
- Сутичка з горобцем.
- Голодний і наляканий горобчик.
- Синичка – добра пташка.
- Написати переказ за планом, використовуючи слова для доведення твердження: по-перше, по-друге, на мою думку, я так думаю, я переконаний (а), отже, таким чином.
Домашнє завдання: Написати переказ «Добра синичка».
Письмовий переказ надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
Літературне читання
Тема: Творчість Григора Тютюнника. Ми з природою єдині. Г. Тютюнник «Бушля».
Мета: Навчитися виразно читати оповідання; знати короткі відомості про Г. Тютюнника.
Завдання:
- Прочитати про письменника (сторінка 134);
- Прочитати оповідання (сторінка 134-136);
- Відповіді на запитання (сторінка 136) – усно.
Домашнє завдання: 1. Виразно читати оповідання (сторінки 134 – 136);
2. Підготуватися до навчального тесту за змістом цього оповідання.
5 клас
Математика
Тема: Розв’язування задач і вправ. Повторити пункт 37. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-z-temi-vidsotki-44862.html. Виконати завдання № 1068, 1069, 1070. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Фізична культура
Вправи на перекладені. Згинання й розгинання рук в упорі лежачи. Стрибки через скакалку. Вправи на розвиток гнучкості. Сіди, упори, віси. Д/З. Вправи на розвиток гнучкості, стрибки через скалку.
Трудове навчання
Технологічний процес виготовлення виробу з деревини. Оздоблення виробу із застосуванням технології деку пажу. Д/З. Деку паж кухонних лопаток знайти в інтернеті. Якщо виникли запитання, звертатися на електронну адресу: mitevoleg1973@gmail.com
Українська мова
Тема: Розвиток мовлення. Письмовий твір – роздум у художньому стилі.
Орієнтовані теми твору:
- Чому необхідно знати історію свого народу.
- Чому потрібно знати звичаї свого народу.
- Чого не можна купити за гроші.
- Чому потрібно берегти природу.
Завдання: Вибрати одну з тем твору. Написати твір. Обсяг твору – 0,5 – 1 сторінки.
Домашнє завдання: написати твір на одну з вибраних тем.
Письмовий твір надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
Англійська мова
https://learningapps.org/3807661винонати завдання, надіслати скрини, підручник впр.2ст.154 читати, перекладати
7 клас
Фізична культура
Підтягування на перекладині. Акробатика: комбінація елементів вправ (техніка). Техніка лазіння по канату. Вправи для формування постави. Вправи з рівноваги. Д/З. Вправи для формування постави, підтягування.
Англійська мова
https://learningapps.org/874232 виконати завдання, скласти твір не менше 10 речень на тему Мої канікули, використовуючи задані граматичні часи. Надіслати скрини
Алгебра
Опрацювати § 26. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=XOuN1ADW1xo. Відповісти на питання до § 26. Виконати завдання № 975, № 982(1-4), №985. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська література
Тема: Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії В. Симоненка «Гей, нові Колумби й Магеллани…»
Мета: допомогти учням усвідомити ідейно – художній зміст, романтичний пафос поезії.
Завдання:
- Визначити якими художніми засобами є приклади із віршів В. Симоненка (письмово).
Приклади: сиплють ночі у лимани зорі; (зорі) сургучеві; ой, біжи, біжи, досадо; материнська добра (ласка); лебеді, як мрії; хлопців чорнобрових; очі материнські; прийдуть з України верби і тополі; усмішка твоя – єдина, мука твоя – єдина; інші ходитимуть люди, інші кохатимуть люди.
Художні засоби: епітети, інверсія, метафора, порівняння, анафора, єдинопочаток, епіфора – однакове закінчення рядків, звертання, символи.
- Виразно читати вірш «Гей, нові Колумби й Магеллани»
- Відповіді на запитання на сторінці 185 (1-7) – усно.
Домашнє завдання: 1) виразно читати;
2) усно аналізувати вірш;
3) написати міні – твір або есе на одну з тем: «Чи потрібно приносити себе в жертву заради блага інших?» або «Моя романтична мрія».
Письмові завдання надіслати на мою адресу: iotova2020@ukr.net
9 клас
Російська мова
Текст. Лингвистика текста. Содержательно-композиционная организация текста. Д/З. Стр. 202-206. Упр. 349. Знать признаки текста, классификацию текстов.
Українська мова
Тире у складному безсполучниковому реченні. Д/З. 174-178. Повторити правила. Вправа 315. Виконані завдання надіслати мені на електронну пошту milena1@i.ua
Геометрія
Виконати контрольну роботу за посиланням: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-3-z-geometri-u-9-klasi-po-temi-geometrichni-peretvorennya-145638.html . Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Українська література
Тема: Т. Шевченко «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Критичний перегляд національної історії задля перспектив її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо).
Мета: Учні повинні зрозуміти чинники, що спонукали Т. Шевченка написати послання, прийняти слово поета як звернення до кожного з них, відчути особисту відповідальність за долю нації, за свою громадянську позицію.
Тест (письмово)
- Рік написання «І мертвим, і живим…»
А. 1841р.
Б. 1842р.
В. 1843р.
Г. 1845р.
2. Чи пройшла поема лещата цензури?
А. так
Б. ні
3. Уперше твір надруковано в:
А. 1859р.
Б. 1869р.
В. 1879р.
Г. 1849р.
4. У поемі поет розкрив:
А. Протистояння закріпаченого народу й панів – кріпосників.
Б. Шляхи збагачення панів – кріпосників.
В. Жорстокість кріпосників.
Г. Зрадливу козацьку старшину.
5. У поемі вимальовується:
А. Два образні ряди.
Б. Три образні ряди.
В. Чотири образні ряди.
Г. П’ять образних рядів.
6. Запишіть ці образні ряди словосполученнями чи реченнями.
7. Запишіть головну ідею твору.
8. Іронію, сатиру, сарказм автор використовує для?
А. Створення образних рядів.
Б. Засудження продажності панства.
В. Змалювання пристрасної мрії поета про незалежність України.
Г. Розкриття невідповідності між учинками та гаслами національної еліти.
9. Жанр твору… Запишіть словом або реченням.
10. Допишіть речення: На початку фінальної частини поеми звучить…
11. У членів якого товариства були знайдені списки поеми? Запишіть назву цього товариства.
12. Допишіть речення: «Посланіє» фактично адресоване…»
Домашнє завдання:
- Дати аргументовану письмову відповідь на проблемне запитання: «Як поема «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» вплинула на формування моєї національної свідомості?»
- Прочитати поему «Катерина»
Письмові завдання надіслати на мою адресу:
iotova2020@ukr.net
Історія України
Соціально- економічний розвиток західноукраїнських земель на початку XX століття. (параграф 30, стор. 246-254) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Всесвітня історія
Міжнародні відносини наприкінці XIX – на початку XX століття.
(параграф 26, стор. 219- 226) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Англійська мова
https://learningapps.org/944825
https://learningapps.org/582491 виконати завдання, надіслати скрини
10 клас
Захист Вітчизни
Загальні ознаки надзвичайних ситуацій. Рівні надзвичайних ситуацій.
Д/З. Стор. 179 – 181 ( за підручником Захист Вітчизни (рівень стандарт) С. Хараху).
Алгебра
Тема: Границя функції в тоцці. Опрацювати пункт 18 § 3. Відповісти на питання 1-3. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=N016XGRPPTs. Виконати завдання № 18.1, № 18.2, № 18.3, № 18.4. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com
Фізика
Тема: Розв’язування задач. Повторити § 36. Відповісти на питання 1-8 (усно). Розв’язати задачі №4, №5, №6 (вправа 36) Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.co
Українська мова
§ 59 (повторити правила відмінювання іменників, сторінка 147-148) вправи 419-421,422 усно,; вправи 423, 426(письмово). Д/з вправа 428 (виконані вправи (фотокопії) надіслати мені на електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер).
Українська література
Леся Українка «Кассандра», «Лісова пісня», життєвий і творчий шлях. (підготуватися до контрольної роботи з теми «Творчість Лесі Українки, повторити вивчений матеріал»
Громадянська освіта
Яку роль в ринковій економіці відіграє держава? Навіщо ми сплачуємо податки? (тема 3 стор.139 - 141) Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Англійська мова
https://learningapps.org/2793738 , https://learningapps.org/2633464 виконати завдання, надіслати скрини
|