Суббота
23.11.2024
00:35
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Завдання для дистанційного навчання на 09.09.2020
    10.09.2020, 08:14

    РОЗКЛАД УРОКІВ на 09.09.2020

    1 клас 3 клас 4 клас 6 клас 8 клас
    Навч. гр. (читання) Математика Укр. мова Трудове навч. Зар. літ.
    Математика Літ. читання Математика Укр. літ. Біологія
    Я досліджую світ Укр. мова Я у світі Рос. мова Геометрія
    Болгарська мова Англ. мова   Математика Всесв. історія
    Музичне мистецтво     Географія Рос. мова
          Зар. літ. Англ. мова
          Трудове

     

    Завдання для дистанційного навчання на 09.09.2020

    1 клас

    (зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)

    Навчання грамоти (читання)

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/chitannja_09_09/1-1-0-434

    Математика

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/1

    Я досліджую світ

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/jads_09_09/1-1-0-433

    Болгарська мова

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/bolg_mova_1_klas_09_09/1-1-0-430

    Музичне мистецтво

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/mistectvo_09_09/1-1-0-435

    3 клас

    Математика

    Коригуюче навчання. Повторити таблицю множення на 8 та на 9. Передивитися відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=6KLR5lIZHlohttps://www.youtube.com/watch?v=ccGb-6vPlKM, https://www.youtube.com/watch?v=Ph4cKZ38txI. Придумати, записати в зошити з математики по 2 приклади ділення на 8 та 9.  Приклади надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Літературне читання

    «Українські народні казки».  Підручник стор. 6-8, прочитати казку «Іжак та заєць», дати відповіді на запитання на сторінці 9 (усно), переказати казку батькам.

    Українська мова

    Рідна і державна мова. Сторінка 6-8. Вправа 5,6 усно, вправа 7 письмово.  Виконане завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Англійська мова

    Тема: Дитяче меню. (Повторення)

    1. Перегляньте відео Відео 1

    - Спробуй сам прочитати та дай відповідь на запитання.

    1. Перегляньте відео за посиланням Відео 2
    • Послухайте та повторіть.
    • Запам’ятай.

    4 клас

    Українська мова

    Тема: Коригуюче навчання. Дієслово як частина мови. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Дієслова  - антоніми

    Завдання:

    1. Переглянути відеоуроки на youtube-каналі за посиланнями: https://youtu.be/0w-Zc7pfrVU, https://youtu.be/HCiofhLWhBw, https://youtu.be/9iNOEfw2PsE

    2. Вивчити правило напам'ять:

    Дієслова мають початкову форму (неозначену форму). У початковій формі дієслова відповідають на питання Що робити? Що зробити?

    3. Списати речення. Підкреслити дієслова в неозначеній формі:

    1. Щасливо там жити, де гуртом робити.

    2. Краще не обіцяти, як слова не здержати.

    3. Що вміти – за плечима не носити.

    4. Гарно того вчити, хто хоче все знати.

    Домашнє завдання: списати подані речення; підкреслити дієслова в неозначеній формі; у дужках поставити до них питання.

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Математика

    Тема: Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vgo7AtdVEXY. Виконати в зошиті завдання № 54 (усно), № 64 (письмове ділення без остачі), № 146 (ділення з остачею). Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Я у світі

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/ja_u_sviti_09_09/1-1-0-431

    6 клас

    Трудове навчання

    Проектування моделі виробу методом  біоформ. Графічне зображення.Добір конструкційних матеріалів та інструментів. https://www.youtube.com/watch?v=gVwOV9UFgAE. Д/З. Проектування моделі виробу методом  біоформ

    Українська література

    Тема: Коригуюче навчання. Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань

    Завдання:

    1. Повторити зміст оповідання "Лось" (аудіокнига) за посиланням: https://youtu.be/yDAizIj3kYc

    2. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланням: https://youtu.be/wEo0k-GdOOE

    3. Записати в робочі зошити визначення і вивчити його напам'ять:

    Оповідання - це невеликий прозовий твір про якусь подію з життя одного чи кількох героїв протягом короткого проміжку часу.

    4. Доповніть подані речення епітетами, метафорами, порівняннями, персоніфікаціями.

             1. Дорога бігла селом, неначе...

             2. Десь неподалік ... струмок.

             3. У ... небі щебетали пташки.

             4. На ... квітці сидів ... метелик.

             5. Небо, ніби ...  

    Домашнє завдання: придумати своє завершення оповідання "Лось"; записати його в зошиті кількома реченнями.

    Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу:  iotova2020@ukr.net.

    Російська мова

    Корректирующее обучение. Второстепенные члены предложения. https://www.youtube.com/watch?v=hJxF72XZYWg

    Д/З.1. Заполни пропуски в предложениях.

    Подлежащее – это главный член предложения, который называет то, _________  говорится в предложении. Отвечает на вопрос _________ или ________. Подчёркивается __________ чертой.

    Сказуемое – это главный член предложения, который связан с подлежащим и называет то, что совершает предмет, его состояние, его чувства. Сказуемое отвечает на вопросы ______________, _______________, ________________, или ______________. Сказуемое подчёркивается _____________ чертами. Грамматическая основа (главные члены предложения) – это ___________________ и _____________________ .

    Второстепенные члены предложения – это______________________________

    Второстепенные члены предложения отвечают на вопросы –

    2. В каждом предложении найди и подчеркни главные и второстепенные  члены.

    По синему морю плыл корабль. Грачи вили гнезда на высоких деревьях. Ребята рассматривают новую игру.

    Математика

    Тема: Знаходження числа за його відсотком (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc. Спробуйте відповісти на всі запитання відеоуроку. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/62492. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Географія

    Тема: Уявлення про Землю у давнину.Зображення Землі на картах Ератосфена та Полемея. Д.з.: опрацювати параграф 2 стор. 12-16. Порівняти карти Світу Полемея та Ератосфена. Назвати основні відповідності (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Зарубіжна література

    Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв». https://www.youtube.com/watch?v=u3lj7sgPQi8

    Д/З. Дати відповіді на запитання: Про які життєві цінності говорить Роальд Дал у своєму творі "Чарлі та шоколадна фабрика"?

    Життєві цінності  - це погляди і переконання, яких людина дотримується при здійсненні своїх вчинків. Спираючись на власні життєві цінності, людина приймає рішення про те, що для нього прийнятно, а що ні. Серед життєвих цінностей можуть бути -  любов, повага, розуміння, дисципліна, віра у людей, подяка, прощення, надія, терпіння, оптимізм,  а можуть бути -  гроші, влада, задоволення...

    - Які людські якості перемагають у цьому творі?

     - Які сучасні дитячі недоліки і вади засуджує автор?

    8 клас

    Зарубіжна література

    Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. Я і світ». https://www.youtube.com/watch?v=_rjTZfaHjg0. Д/З. Виконати тестові завдання (повість А. Азімова «Фах») за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_rjTZfaHjg0

    Біологія

    Тема: Біосоціальна природа людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я. Д.з.: опрацювати параграф 1, стор. 4-5. Відповісти на питання: “Навіщо потрібно знати будову свого організму?” (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Геометрія

    Тема: Коло і круг (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lWHetRAkA2c. Спробуйте відповісти на всі запитання відеоуроку. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://onlinetestpad.com/ua/test/308911-kolo-krug-7-klas-geometriya. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Всесвітня історія

    Тема: Морські експедиції португальців та іспанців. Д.з.: опрацювати параграф 1 стор. 1-22. Запам’ятати дати -  стор. 22. Використовуючи матеріал та додаткові джерела скласти розповідь про одного з видатних мореплавців та його подорожі (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Російська мова

    Корректирующее обучение. Морфология. Орфография. Слитное и раздельное написание  НЕ с разными частями речи. Различение на письме НЕ и НИ. https://www.youtube.com/watch?v=9d9oZHKcM5k. Д/З. Повторить правила:  слитное и раздельное написание  НЕ с разными частями речи. Выпишите из текста слова с не в два столбика: пишется слитно, пишется раздельно. Вставьте пропущенные буквы, графически обозначая орфограмму. Мы продвига_мся медле_о поперек лесной реч_нки. Мне (не)множко жутко, так как я ничего, даже воды (не) вижу, но я все же ничем (не) выдаю своего страха. Наконец мы выход_м на песча_ый берег рядом с (не)большой полянкой. Только теперь замечаю, что ночь (не)сколько посв_тлела. От земли поднялся туман. На его сером фоне (не)ясно выр_сов_ваются ближайшие сосны.

    Англійська мова

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 254 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: