РОЗКЛАД УРОКІВ на 09.09.2020
1 клас |
3 клас |
4 клас |
6 клас |
8 клас |
Навч. гр. (читання) |
Математика |
Укр. мова |
Трудове навч. |
Зар. літ. |
Математика |
Літ. читання |
Математика |
Укр. літ. |
Біологія |
Я досліджую світ |
Укр. мова |
Я у світі |
Рос. мова |
Геометрія |
Болгарська мова |
Англ. мова |
|
Математика |
Всесв. історія |
Музичне мистецтво |
|
|
Географія |
Рос. мова |
|
|
|
Зар. літ. |
Англ. мова |
|
|
|
Трудове |
|
Завдання для дистанційного навчання на 09.09.2020
1 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)
Навчання грамоти (читання)
https://manoilovka.ucoz.ua/load/chitannja_09_09/1-1-0-434
Математика
https://manoilovka.ucoz.ua/load/1
Я досліджую світ
https://manoilovka.ucoz.ua/load/jads_09_09/1-1-0-433
Болгарська мова
https://manoilovka.ucoz.ua/load/bolg_mova_1_klas_09_09/1-1-0-430
Музичне мистецтво
https://manoilovka.ucoz.ua/load/mistectvo_09_09/1-1-0-435
3 клас
Математика
Коригуюче навчання. Повторити таблицю множення на 8 та на 9. Передивитися відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=6KLR5lIZHlo, https://www.youtube.com/watch?v=ccGb-6vPlKM, https://www.youtube.com/watch?v=Ph4cKZ38txI. Придумати, записати в зошити з математики по 2 приклади ділення на 8 та 9. Приклади надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766
Літературне читання
«Українські народні казки». Підручник стор. 6-8, прочитати казку «Іжак та заєць», дати відповіді на запитання на сторінці 9 (усно), переказати казку батькам.
Українська мова
Рідна і державна мова. Сторінка 6-8. Вправа 5,6 усно, вправа 7 письмово. Виконане завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766
Англійська мова
Тема: Дитяче меню. (Повторення)
- Перегляньте відео Відео 1
- Спробуй сам прочитати та дай відповідь на запитання.
- Перегляньте відео за посиланням Відео 2
- Послухайте та повторіть.
- Запам’ятай.
4 клас
Українська мова
Тема: Коригуюче навчання. Дієслово як частина мови. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Дієслова - антоніми
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки на youtube-каналі за посиланнями: https://youtu.be/0w-Zc7pfrVU, https://youtu.be/HCiofhLWhBw, https://youtu.be/9iNOEfw2PsE
2. Вивчити правило напам'ять:
Дієслова мають початкову форму (неозначену форму). У початковій формі дієслова відповідають на питання Що робити? Що зробити?
3. Списати речення. Підкреслити дієслова в неозначеній формі:
1. Щасливо там жити, де гуртом робити.
2. Краще не обіцяти, як слова не здержати.
3. Що вміти – за плечима не носити.
4. Гарно того вчити, хто хоче все знати.
Домашнє завдання: списати подані речення; підкреслити дієслова в неозначеній формі; у дужках поставити до них питання.
Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу: iotova2020@ukr.net.
Математика
Тема: Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Дії з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vgo7AtdVEXY. Виконати в зошиті завдання № 54 (усно), № 64 (письмове ділення без остачі), № 146 (ділення з остачею). Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Я у світі
https://manoilovka.ucoz.ua/load/ja_u_sviti_09_09/1-1-0-431
6 клас
Трудове навчання
Проектування моделі виробу методом біоформ. Графічне зображення.Добір конструкційних матеріалів та інструментів. https://www.youtube.com/watch?v=gVwOV9UFgAE. Д/З. Проектування моделі виробу методом біоформ
Українська література
Тема: Коригуюче навчання. Євген Гуцало. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
Завдання:
1. Повторити зміст оповідання "Лось" (аудіокнига) за посиланням: https://youtu.be/yDAizIj3kYc
2. Переглянути відеоурок на youtube-каналі за посиланням: https://youtu.be/wEo0k-GdOOE
3. Записати в робочі зошити визначення і вивчити його напам'ять:
Оповідання - це невеликий прозовий твір про якусь подію з життя одного чи кількох героїв протягом короткого проміжку часу.
4. Доповніть подані речення епітетами, метафорами, порівняннями, персоніфікаціями.
1. Дорога бігла селом, неначе...
2. Десь неподалік ... струмок.
3. У ... небі щебетали пташки.
4. На ... квітці сидів ... метелик.
5. Небо, ніби ...
Домашнє завдання: придумати своє завершення оповідання "Лось"; записати його в зошиті кількома реченнями.
Письмові завдання надіслати на мою електронну адресу: iotova2020@ukr.net.
Російська мова
Корректирующее обучение. Второстепенные члены предложения. https://www.youtube.com/watch?v=hJxF72XZYWg.
Д/З.1. Заполни пропуски в предложениях.
Подлежащее – это главный член предложения, который называет то, _________ говорится в предложении. Отвечает на вопрос _________ или ________. Подчёркивается __________ чертой.
Сказуемое – это главный член предложения, который связан с подлежащим и называет то, что совершает предмет, его состояние, его чувства. Сказуемое отвечает на вопросы ______________, _______________, ________________, или ______________. Сказуемое подчёркивается _____________ чертами. Грамматическая основа (главные члены предложения) – это ___________________ и _____________________ .
Второстепенные члены предложения – это______________________________
Второстепенные члены предложения отвечают на вопросы –
2. В каждом предложении найди и подчеркни главные и второстепенные члены.
По синему морю плыл корабль. Грачи вили гнезда на высоких деревьях. Ребята рассматривают новую игру.
Математика
Тема: Знаходження числа за його відсотком (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eEao3zimcoc. Спробуйте відповісти на всі запитання відеоуроку. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/62492. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Географія
Тема: Уявлення про Землю у давнину.Зображення Землі на картах Ератосфена та Полемея. Д.з.: опрацювати параграф 2 стор. 12-16. Порівняти карти Світу Полемея та Ератосфена. Назвати основні відповідності (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Зарубіжна література
Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв». https://www.youtube.com/watch?v=u3lj7sgPQi8
Д/З. Дати відповіді на запитання: Про які життєві цінності говорить Роальд Дал у своєму творі "Чарлі та шоколадна фабрика"?
Життєві цінності - це погляди і переконання, яких людина дотримується при здійсненні своїх вчинків. Спираючись на власні життєві цінності, людина приймає рішення про те, що для нього прийнятно, а що ні. Серед життєвих цінностей можуть бути - любов, повага, розуміння, дисципліна, віра у людей, подяка, прощення, надія, терпіння, оптимізм, а можуть бути - гроші, влада, задоволення...
- Які людські якості перемагають у цьому творі?
- Які сучасні дитячі недоліки і вади засуджує автор?
8 клас
Зарубіжна література
Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. Я і світ». https://www.youtube.com/watch?v=_rjTZfaHjg0. Д/З. Виконати тестові завдання (повість А. Азімова «Фах») за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_rjTZfaHjg0
Біологія
Тема: Біосоціальна природа людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я. Д.з.: опрацювати параграф 1, стор. 4-5. Відповісти на питання: “Навіщо потрібно знати будову свого організму?” (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Геометрія
Тема: Коло і круг (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=lWHetRAkA2c. Спробуйте відповісти на всі запитання відеоуроку. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://onlinetestpad.com/ua/test/308911-kolo-krug-7-klas-geometriya. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Всесвітня історія
Тема: Морські експедиції португальців та іспанців. Д.з.: опрацювати параграф 1 стор. 1-22. Запам’ятати дати - стор. 22. Використовуючи матеріал та додаткові джерела скласти розповідь про одного з видатних мореплавців та його подорожі (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Російська мова
Корректирующее обучение. Морфология. Орфография. Слитное и раздельное написание НЕ с разными частями речи. Различение на письме НЕ и НИ. https://www.youtube.com/watch?v=9d9oZHKcM5k. Д/З. Повторить правила: слитное и раздельное написание НЕ с разными частями речи. Выпишите из текста слова с не в два столбика: пишется слитно, пишется раздельно. Вставьте пропущенные буквы, графически обозначая орфограмму. Мы продвига_мся медле_о поперек лесной реч_нки. Мне (не)множко жутко, так как я ничего, даже воды (не) вижу, но я все же ничем (не) выдаю своего страха. Наконец мы выход_м на песча_ый берег рядом с (не)большой полянкой. Только теперь замечаю, что ночь (не)сколько посв_тлела. От земли поднялся туман. На его сером фоне (не)ясно выр_сов_ваются ближайшие сосны.
Англійська мова
|