Пятница
22.11.2024
19:12
Категории раздела
Мои файлы [439]
Сторінка психолога [4]
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ [6]
Установчі документи [6]
ФОРМИ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ [1]
ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ [2]
Вход на сайт
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    КЗ "Мануйлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"
    Главная » Файлы » Мои файлы

    Завдання для дистанційного навчання на 14.09.2020
    14.09.2020, 12:33

    РОЗКЛАД УРОКІВ на 14.09.2020

    1 клас

    3 клас

    4 клас

    6 клас

    8 клас

    Навч. гр. (читання)

    Математика

    Математика

    Укр. літ.

    Рос. мова

    Математика

    Літ. чит.

    Англ. мова

    Географія

    Фізика

    Навч. гр. (письмо)

    Болг. мова

     

    Біологія

    Укр. мова

    Англ. мова

     

     

    Рос. мова

    Хімія

    Фіз-ра

     

     

    Муз. мист.

    Інформатика

     

     

     

    Обр. мист.

     

     

     

     

     

     

    Завдання для дистанційного навчання на 14.09.2020

    1 клас

    (зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)

    Навчання грамоти (читання)

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/chitannja_14_09/1-1-0-453

    Математика

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/matematika_14_09/1-1-0-451

    Навчання грамоти (письмо)

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/pismo_14_09/1-1-0-452

    Англійська мова

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/anglijska_14_09/1-1-0-450

    Фізична культура

    Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Ігри, естафети. Різновиди ходьби. https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw

    3 клас

    Математика

    Підручник сторінка 9-10. Завдання 24,25,28,29 (усно), завдання 26,31,33 (письмово).  Домашнє завдання 34,35.  Виконані завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Літературне читання

    «Чарівні казки».  Підручник стор. 11-12, прочитати казку «Про Оха-чудотвора», переказати казку батькам. Читати казку виразно за особами.

    Болгарська мова

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/bolgarska_mova_3_klas_14_09_chetene_s_razbirane/1-1-0-449

    4 клас

    Математика

    Тема: Письмове ділення на одноцифрове число. Знаходження частини числа. Задачі на знаходження частини числа. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kX-e5ZLQsFM. Виконати в зошитах завдання №24, № 31, №60. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Англійська мова

    6 клас

    Українська література

    Тема: Коригуюче навчання. Максим Рильський. "Дощ" ("Благодатний, довгожданий..."), "Осінь – маляр із палітрою пишною...". Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям

    Завдання:

    1. Переглянути відео уроки на youtube- каналі за посиланнями:

    1) https://www.youtube.com/watch?v=DHP6UqT-MLw&feature=youtu.be

    2)  https://www.youtube.com/watch?v=EdSz2pMTgq8&feature=youtu.be

    2. Якими епітетами характеризується дощ в однойменній поезії? Запишіть ці епітети в робочому зошиті.

    3. Записати в робочому зошиті:

    Символ – знак, який може бути прийнятий замість певного поняття.

    Естет – прихильник краси заради самої краси, а не заради природи, людини як вінця її творення.

    Домашнє завдання: описати  власні почуття та враження, викликані поезіями М.Рильського (5-8 речень).

    Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net

    Географія

    Тема: Відкриття нових земель. Плавання вікінгів. Подорожі М.Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки Х.Колумбом.
    Д.з.: опрацювати параграф 3-4, стор. 17-22. Скласти розповідь про відкриття Америки Х.Колумбом. Скористайтеся текстом і додатковими джерелами інформації (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Біологія

    Тема: Методи біологічних досліджень організму. Д.з.: опрацювати параграф 4 стор. 15-19. Підготувати коротку доповідь про застосування знань (письмово). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net

    Російська мова

    Корректирующее обучение. Синтаксический разбор простого предложения. https://www.youtube.com/watch?v=b0951OH7huE

    Д/З. Повторить синтаксический разбор простого предложения. Сделать синтаксический разбор простого предложения.

    Каждый ребёнок Украины имеет право расти здоровым, счастливым. Дети могут заниматься любимым делом.

    Музичне мистецтво

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/muzichne_mistectvo_6_klas_14_09/1-1-0-448

    Образотворче мистецтво

    https://manoilovka.ucoz.ua/load/obrazotvorche_mistectvo_6_klas_14_09/1-1-0-447

    8 клас

    Російська мова

    Корректирующее обучение. Правописание гласных в корне  слова. https://www.youtube.com/watch?v=71Hz_KCmgis

    Д/З. Повторить правописание гласных в корне  слова. Написать сочинение-миниатюру «Доброта спасёт мир»

    Фізика

    Тема: Повторення курсу 7 класу. Механічна робота. Потужність. Механічна енергія та її види. Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування. Момент сили. Умови рівноваги важеля (коригуюче навчання). Переглянути відеоуроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=_anvCRWx2dohttps://www.youtube.com/watch?v=WZUbnJzSkXc. Виконайте тестові завдання за посиланнями: https://naurok.com.ua/test/start/133737, та https://naurok.com.ua/test/start/8623. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Українська мова

    Коригуюче навчання. Частка як службова частина мови. Правопис часток. https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik

    Д/З. Повторити частка як службова частина мови. Правопис часток.

    Запишіть подані слова, поясніть їх правопис. Скиньте/но, скинути/б, вирушили/ж, домовились/таки, ще/й, відпочинь/бо, відгорніть/же/бо, таки/відбили, вдарили/ж/таки, ну/й, якось/то, як/от, та/й, записав/же, все/таки, принесіть/же, невже/сказав, саме/тому, майже/вчасно, наверстали/таки, схаменіться/же/бо, таки/виконали, навряд/чи/справились, заспівайте/ж/б, хоча/б/знати що/правда, що/сили, тільки/що, поки/що, наві/що, ані/когісінько.

    Хімія

    Тема: Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині (коригуюче навчання). Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-Y4NajSwpfk. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/22325. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Інформатика

    Тема: Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.  Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування.  Кредити. Кредитна історія та її формування. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6ZdR6tR2auM. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://onlinetestpad.com/ua/test/46045-arkh%D1%96tektura-komp%E2%80%99yutera-procesor-pamyat-%D1%96nformatika-8-klas. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766

    Категория: Мои файлы | Добавил: srggdzh
    Просмотров: 213 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: