РОЗКЛАД УРОКІВ на 16.09.2020
1 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
6 клас
|
8 клас
|
Навч. гр. (читання)
|
Математика
|
Укр. мова
|
Трудове навч.
|
Зар. літ.
|
Математика
|
Літ. читання
|
Математика
|
Укр. літ.
|
Біологія
|
Я досліджую світ
|
Укр. мова
|
Муз. мистецтво
|
Рос. мова
|
Геометрія
|
Болгарська мова
|
Англ. мова
|
|
Математика
|
Всесв. історія
|
Музичне мистецтво
|
|
|
Географія
|
Рос. мова
|
|
|
|
Зар. літ.
|
Англ. мова
|
|
|
|
|
|
Завдання для дистанційного навчання на 16.09.2020
1 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)
Навчання грамоти (читання)
https://manoilovka.ucoz.ua/load/chitannja_16_09/1-1-0-465
Математика
https://manoilovka.ucoz.ua/load/matematika_16_09/1-1-0-463
Я досліджую світ
https://manoilovka.ucoz.ua/load/jads_16_09/1-1-0-466
Болгарська мова
https://manoilovka.ucoz.ua/load/bolg_mova_1_klas_16_09/1-1-0-461
Музичне мистецтво
https://manoilovka.ucoz.ua/load/mistectvo_16_09/1-1-0-464
3 клас
Математика
Підручник сторінка 11-12. Завдання 36,37,38,41 (усно), завдання 40,44 (письмово). Домашнє завдання 47,48. Вивчити правило. Виконані завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766
Літературне читання
«Чарівні казки». Підручник стор. 12-15, дочитати казку «Про Оха-чудотвора», переказати казку батькам. Відповідати усно на запитання на сторінці 15.
Українська мова
Змістовий зв’язок між частинами тексту. Сторінка 11-13. Вправи 17,19 усно, вправа 18 письмово. Домашнє завдання: вправа 20. Виконане завдання надіслати на мою електронну пошту nata.gadzhilova1976@gmail.com або на вайбер 0984559766
Англійська мова
https://manoilovka.ucoz.ua/load/anglijska_16_09/1-1-0-467
4 клас
Українська мова
Тема: Коригуюче навчання. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Написання не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови
Завдання:
1. Переглянути відео уроки на youtube- каналі за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9eTvrZBdefI
https://www.youtube.com/watch?v=RXsdZjrbzJU
https://www.youtube.com/watch?v=vUBi17pYWSM
2. Списати, вставляючи замість крапок дієслова із довідок, потрібні за змістом. В дужках поставити до дієслів питання.
1. В житті ... волошки, ... маки.
2. Трава ..., гречка ..., льон ..., пшениця ... .
3. Зозуля ..., голуб ...., соловей ..., ворона ... .
Слова для довідок: синіли, червоніли, зеленіє, синіє, біліє, жовтіє, кує, туркотить, тьохкає, каркає.
3. Прочитати прислів'я. Списати без дужок.
1. (Не) хитруй, (не) мудруй, а чесно працюй.
2. (Не) смійся з другого, щоб тобі (не) було того.
3. (Не) радій чужому горю.
4. (Не) роби нікому того, що тобі не мило.
Домашнє завдання: скласти і записати чотири речення з дієсловами: не бачить, не їде, не знаю, не буду; підкреслити підмети та присудки.
Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
Математика
Тема: Знаходження числа за його частиною. Перевірка письмового ділення множенням. Розв`язування задач. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bD3o_I05tnc. Виконати завдання № 71 (усно), № 72, 73, 76 (письмово в зошиті). Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Музичне мистецтво
https://manoilovka.ucoz.ua/load/muzichne_mistectvo_4_klas/1-1-0-462
6 клас
Трудове навчання
Виготовлення закладинки. https://www.youtube.com/watch?v=ymGzG5H5R7Q. Д/З: виготовлення закладини
Українська література
Тема: Коригуюче навчання. Григір Тютюнник "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Завдання:
1. Переглянути відео уроки на youtube- каналі за посиланням:
1) https://www.youtube.com/watch?v=RXWg1HCcTcE
2) https://www.youtube.com/watch?v=b4rG1STqv3U
2. Повторити зміст оповідання (самостійно, у мережі Інтернет).
3. Продовжити думку "Якби Олесь вчився у нашому класі... (або "Якби Олесь був моїм другом...").
4. Записати в робочому зошиті:
Висновок: кожна людина є унікальною, неповторною особистістю, у кожного є слабкі й сильні сторони, усе це робить людину цінною.
Домашнє завдання: написати невеликий твір (6-12 речень) на одну з тем:
1. "Чи справді дорослі – дивні люди?"
2. "Найглибше бачиш тільки серцем..."
Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
Російська мова
Корректирующее обучение. Предложения с однородными членами. Знаки препинания при однородных членах. https://www.youtube.com/watch?v=54umQz4JhKY. Д/З. Повторить однородные члены предложения. Знаки препинания при однородных членах. Записать предложения, расставить знаки препинания, сделать синтаксический разбор одного предложения (на выбор). Ласточка выпила воды и рассказала Дюймовочке свою историю. На озере ребята купались, плескались, веселились. Отряд шёл бодро, уверенно и легко. Солнце осветило луг, поле, речку, разбудило бабушкиного петушка. Ручная ворона сидела на воротах и хлопала крыльями.
Математика
Тема: Дільники натурального числа. Прості і складені числа. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wppqPjvovt0. Опрацювати п. 1 підручника, дайте відповіді на питання 1 – 5 (усно). Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/8558. Виконайте в зошитах завдання № 5, № 7. Виконану роботу (фото) надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Географія
Тема: Навколоосвітні подорожі. Перше навколоосвітнє плавання під керівництвом Ф.Магеллана. Відкриття Австралії і Антарктиди. Д.з.:опрацювати параграф 5, стор. 22-27. Виписати основні географічні об’єкти на шляху навколоосвітньої подорожі Ф. Магеллана, користуючись картами атласу. Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Зарубіжна література
Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. У колі добрих героїв». https://www.youtube.com/watch?v=6Lrm3Ik8iVA. Д/З. Повторити теорію літератури.
8 клас
Зарубіжна література
Коригуюче навчання. Повторення з теми «Сучасна література. Я і світ». https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8. Д/З. Скласти сенкан на тему «Азімов»
Біологія
Тема: Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини. Д.з.: опрацювати параграф 2, стор.6-9. Вивчити будову і функції тканини внутрішнього середовища. Скласти класифікацію тканини людини у вигляді схеми. Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Геометрія
Тема: Чотирикутник та його елементи. Сума кутів чотирикутника. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/335405. Опрацювати п.1 § 1 підручника Геометрія 8 клас, дайте усно відповіді на питання 1 - 9, виконайте завдання № 9, № 15. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Всесвітня історія
Тема: Завоювання та освоєння Нового світу. Люблінська унія. Д.з.: опрацювати параграф 2, стор. 23-30. Як, на вашу думку, правильніше сказати: “Відкриття Америки” чи “Зустріч двох цивілізацій”? Відповідь обгрунтуйте. Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Російська мова
Корректирующее обучение. Правописание гласных в корне слова. https://www.youtube.com/watch?v=gz9FHdk-xd4. Д/З. Вставьте пропущенные гласные. Обоснуйте ответ. Д..лина, продв..гаться, привл..кать, прип..дать на одну ногу, м..сной, леб..диный, ощ..пать, препод..вать, р..птать, гр..шовый, в..зить, пл..скать, в..рона, цв..ток, к..рмить, пок..рить, тр..щать, уб..гать, т..лковать, ув..зать, прис..гать, уд..вление, п..стух, прип..ять, ул..тать, тр..пинка, привл..кательность, неопред..лённый, предзн..менование, обл..гчение, обл..качиваться, пренебр..жение, впеч..тление, обн..жить, погл..тить, насл..ждение, позв..лять, скр..петь, п..лоть, тр..сина, усм..рять, ч..рстветь, вып..кать.
Англійська мова
|