РОЗКЛАД УРОКІВ на 15.09.2020
1 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
6 клас
|
8 клас
|
Я досліджую світ
|
Фіз-ра
|
|
Вс. історія
|
Укр. літ.
|
Навч. гр. (письмо)
|
Інформатика
|
Рос. мова
|
Укр. мова
|
Іст. Укр.
|
Математика
|
|
Укр. читання
|
Математика
|
Фіз-ра
|
Навч. гр. (читання)
|
|
|
Фіз-ра
|
Алгебра
|
Фіз-ра
|
|
|
Рос. мова
|
Мистецтво
|
|
|
|
Трудове навч.
|
|
|
|
|
|
|
Завдання для дистанційного навчання на 15.09.2020
1 клас
(зв'язок між вчителем та учнями і батьками відбуватиметься через додаток Viber у групі)
Я досліджую світ
https://manoilovka.ucoz.ua/load/jads_15_09/1-1-0-459
Навчання грамоти (письмо)
https://manoilovka.ucoz.ua/load/pismo_15_09/1-1-0-457
Математика
https://manoilovka.ucoz.ua/load/matematika_15_09/1-1-0-456
Навчання грамоти (читання)
https://manoilovka.ucoz.ua/load/chitannja_15_09/1-1-0-458
Фізична культура
Біг з високого старту до 30 м. Біг з високим підніманням стегна, закидання гомілок. https://www.youtube.com/watch?v=wYyv4RMq7fA&t=10s
3 клас
Фізична культура
Дихання під час виконання фізичних вправ. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень». Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Біг з високого старту до З0 м. https://www.youtube.com/watch?v=wYyv4RMq7fA&t=10s
Інформатика
Тема: Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Значення інформації. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=t3Xsib8714I. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/4919. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
4 клас
Російська мова
Слушаем, предугадываем события. Говорим: составляем диалог. https://www.youtube.com/watch?v=w0jKkXmrmBM. Д/З. Стр. 6-11. Упр. 13
Українське читання
Тема: Коригуюче навчання. Астрід Ліндгрен "Малий і Карлсон"
Завдання:
1. Переглянути відеоурок на youtube- каналі за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=bq5H9wZcIbI
2. Закінчити речення і записати його в робочому зошиті (за текстом з твору).
Найкращий у світі вигадник – це ....
Домашнє завдання: письмова відповідь (4-6 речень) на запитання: "Як ти оцінюєш вигадку Карлсона? Які почуття вона в тебе викликала?"
Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
6 клас
Всесвітня історія
Тема: Зародження мистецтва та релігійних вірувань. Д.з.: опрацювати параграф 4, стор. 19-23. Учені, які досліджують особливості розвитку суспільства, переконані, що нерівність виникла разом із людиною (поміркуйте чому). Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Українська мова
Тема: Коригуюче навчання. Складне речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком
Завдання:
1. Переглянути відеоурок на youtube- каналі за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=AjbHynEbOnc
2. Із двох простих речень побудувати складні за допомогою сполучників що, який, бо. Розставити потрібні розділові знаки.
1) У найдавніших звичаях українців збереглося повір'я. Можна викликати дощ, виконавши магічні дії з криничною водою. 2) Особливою пошаною в народі користувалися люди-майстри. Ці люди вміли за допомогою вербової лози знаходити підземні джерела. 3) Для подорожнього завжди біля криниці стояв посуд. З цього посуду можна було напитися води. (Нар. творчість).
Домашнє завдання: використовуючи складні речення, написати невеликий твір на тему "У який спосіб, на мою думку, можна найретельніше підготуватися до уроків"
Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
Математика
Тема: Узагальнення і систематизація знань (коригуюче навчання). Виконати в зошитах один з варіантів діагностичної контрольної роботи за посиланням: https://manoilovka.ucoz.ua/load/dkr_6_kl_matem/1-1-0-454. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Фізична культура
Стрибки у довжину з розбігу. Метання малого м’яча. Рівномірний біг до 1200 м. https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4. Д/З. Бігові вправи.
Російська мова
Предложения с однородными членами. https://www.youtube.com/watch?v=fdOFKudqvaQ
Д/З. Повторить однородные члены предложения. Знаки препинания при однородных членах. Записать предложение, расставить знаки препинания.
Дома улицы переулки мелькали из окна машины со скоростью человеческой мысли. Не высокий а низкий клён рос возле дома со стороны улицы. Он подошёл ближе но всё равно не смог прочитать объявление.
Трудове навчання
Виготовлення шаблонів деталей. https://www.youtube.com/watch?v=ymGzG5H5R7Q. Д/З. Підготовка до з’єднання деталей.
8 клас
Українська література
Тема: Коригуюче навчання. Олена Теліга. "Сучасникам", "Радість". Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам у вірші "Сучасникам"
Завдання:
1. Переглянути відеоурок на youtube- каналі за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=139DsEY_yBM&feature=youtu.be
2. Переглянути на youtube- каналі фільм "Приватний лист світові" та дізнатися більше про О.Телігу за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=SVmMvKkrwo0&feature=youtu.be
3. Пояснити своє ставлення до ідеї поезії "Радість". Відповідь записати у письмовій формі.
Домашнє завдання:
- повторити зміст повісті О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили";
- пояснити письмово своє ставлення до головної думки поезії "Сучасникам" (8-12 речень).
Письмові завдання надіслати на електронну адресу: iotova2020@ukr.net
Історія України
Тема: Люблінська унія. Об’єднання більшості українських земель у складі Польщі. Д.з.: опрацювати параграф 3, стор. 22-30 . Установити хронологічну послідовність подій, завдання 2 , стор. 30. Відповіді на запитання відправляйте на електронну пошту — rahubina@ukr.net
Фізична культура
Біг 60 м. Стрибки у довжину з розбігу. Метання малого м’яча. https://www.youtube.com/watch?v=-_TwakxtfHc. Д/З. Бігові вправи.
Алгебра
Тема: Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (коригуюче навчання). Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3f3itJf51RQ. Виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/3164. Розв’яжіть в зошитах завдання № 134 (1, 2) способом підстановки. Виконану роботу надішліть за адресою srggdzh@gmail.com або на вайбер 0984559766
Мистецтво
Таємниці мистецтва Стародавнього Єгипту. https://www.youtube.com/watch?v=rtM8JcBUvxw. Д/З. Стор.14-17
|